Meddelande till allmänheten: Star Wars: The Force Awakens-trailern är här!

Robot
Meddelande till allmänheten: Star Wars: The Force Awakens-trailern är här!

Jaha, då kan vi inte jobba under esten av dagen då.


Medlem
Meddelande till allmänheten: Star Wars: The Force Awakens-trailern är här!

Längtar

Medlem
Medlem

Ser grym ut! Harrison Ford ser bra ut!

Inaktiv

Seriösare ton på denna trailer. Får lite Arya Stark känsla på Daisy Ridley's karaktär. Gillar rösten på Kylo Ren. Men var är Luke? Kan det vara som så att Luke har gått över till den mörka sidan. Är denna trilogins Palpatine? Gömmer sig i bakgrunden och drar i strängarna för att sedan dyka upp mer i ep 8 och 9 kanske? Vem vet...

Gillar starkt också att de nya unga huvudkaraktärerna, inte känner till så mycket om kraften, jedi och sithlords. Att det är historier. Skapar liksom den där mystiken som saknades i prequel-trilogin.

Medlem

Luke lever ju som en eremit, den nye Yoda, du ser honom med R2-D2 i trailern.

Medlem

Syperhypad... På tiden att det görs nya Star Wars filmer.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Inaktiv
Skrivet av Syrfid:

Luke lever ju som en eremit, den nye Yoda, du ser honom med R2-D2 i trailern.

Det är jag väl medveten om. Jag spinner bara vidare. Tror det är mer än så. Varför skulle de annars inte ha med honom på postern ens? Samt visa totalt 1s av honom som är hans robot hand på R2-D2 i samtliga tre trailers? Tror på en större wow-faktor än att han lever som en eremit

Medlem

Detta är kanske att överkonstatera det uppenbara - men visst är Rey den nya Jedin?

Inaktiv
Skrivet av viktorelius:

Detta är kanske att överkonstatera det uppenbara - men visst är Rey den nya Jedin?

Då han han verkar vara på den mörka sidan, kan han inte vara en jedi. Heller inte en Sithlord, då han saknar titeln Darth. Möjligtvis en dark jedi. Det som sagts är att han är en vader-fanatiker med en lightsaber. Ren är heller inte hans efternamn, utan en titel från en grupp som heter Knights of Ren

"I will finish what you started ..."

Coolt, många baguetter skall denna morgon förtäras.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tycker det är alldeles för unga skådespelare. Den där mörkhyade killen och tjejen ser ut att vara runt 17 år?

Saknar Middle-earth.. I 6 år förde vintern tankarna till "Nu skall jag få uppleva Middle-earth igen!". Vintern var synonymt med Middle-earth.

Skall se denna film ändå. Får hoppas på bra Lightsaber duels iallafall.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Förhandsbokat biljetter nu


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Remus:

Tycker det är alldeles för unga skådespelare. Den där mörkhyade killen och tjejen ser ut att vara runt 17 år?

Saknar Middle-earth.. I 6 år förde vintern tankarna till "Nu skall jag få uppleva Middle-earth igen!". Vintern var synonymt med Middle-earth.

Skall se denna film ändå. Får hoppas på bra Lightsaber duels iallafall.

Mark Hamill & Carrie Fisher var typ 20 när de gjorde Star Wars.

Medlem

Skilj på Rey och Ren nu. Använd era Google Fu skillz

Medlem

det här kommer aldrig vara canon i mina ögon =(


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av Syrfid:

Skilj på Rey och Ren nu. Använd era Google Fu skillz

What he said!

Rey (lara croft) och Ren (daffy duck).

Medlem
Skrivet av deep9:

Seriösare ton på denna trailer. Får lite Arya Stark känsla på Daisy Ridley's karaktär. Gillar rösten på Kylo Ren. Men var är Luke? Kan det vara som så att Luke har gått över till den mörka sidan. Är denna trilogins Palpatine? Gömmer sig i bakgrunden och drar i strängarna för att sedan dyka upp mer i ep 8 och 9 kanske? Vem vet...

Gillar starkt också att de nya unga hvuudkaraktärerna, inte känner till så mycket om kraften, jedi's och sith's. Att det är historier. Skapar liksom den där mystiken som saknades i prequel-trilogin.

Luke Im your father, join me!
I will never join the dark side!
We got booz, girls.... boys?
COUNT ME IN DAD!! <3 <3 <3

Medlem

Hypad som fan, har kollat på trailern minst 30 gånger redan. Det här kommer att bli den bästa Star Wars-filmer hittills.

Medlem

Gillar att det är mer realistisk.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av deep9:

Seriösare ton på denna trailer. Får lite Arya Stark känsla på Daisy Ridley&#039;s karaktär. Gillar rösten på Kylo Ren. Men var är Luke? Kan det vara som så att Luke har gått över till den mörka sidan. Är denna trilogins Palpatine? Gömmer sig i bakgrunden och drar i strängarna för att sedan dyka upp mer i ep 8 och 9 kanske? Vem vet...

Gillar starkt också att de nya unga hvuudkaraktärerna, inte känner till så mycket om kraften, jedi&#039;s och sith&#039;s. Att det är historier. Skapar liksom den där mystiken som saknades i prequel-trilogin.

Luke syns vid 1:40 i trailern. Avslöjas av robothanden och det faktum att det är R2-D2 han lägger handen på.

Medlem

"Första"? Har ni missat att det kom två andra trailers innan?

Medlem
Skrivet av fzusr:

"Första"? Har ni missat att det kom två andra trailers innan?

De tidigare räknades väl snarare som teasers?

Medlem
Skrivet av magma:

Förhandsbokat biljetter nu

Samma här. IMAX ftw

Medlem

Bakläxa Joakim! Star Wars är ALDRIG off topic!

Medlem

Härligt! The Empire Strikes Back var den första film jag såg på bio. Borde ha varit 1982/1983 jag såg den.

Medlem
Skrivet av Seraium:

Gillar att det är mer realistisk.

Va? Intressant synvinkel. Har aldrig tänkt mig SW som realistiskt.

Medlem

Dags att förboka nu! Ska man se den i 3D eller utan 3D? Lutar åt "vanlig" för min del, vad tycker ni?

Medlem
Skrivet av sentient-haze:

Dags att förboka nu! Ska man se den i 3D eller utan 3D? Lutar åt "vanlig" för min del, vad tycker ni?

Gå på det du gillar, vad andra tycker spelar ingen roll.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av sentient-haze:

Dags att förboka nu! Ska man se den i 3D eller utan 3D? Lutar åt "vanlig" för min del, vad tycker ni?

Brukar ta 3D eftersom jag inte har möjliheten hemma när filmen väl släpps.


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

12
Skriv svar