Årets hetaste strategi? Snart släpps Hard West

Robot
Årets hetaste strategi? Snart släpps Hard West
Medlem
Årets hetaste strategi? Snart släpps Hard West

det här påminner mig om ett gammalt västernspel som var likt commandos spelen som jag helt glömt bort namnet på O_O


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

det här påminner mig om ett gammalt västernspel som var likt commandos spelen som jag helt glömt bort namnet på O_O

Desperados?

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

det här påminner mig om ett gammalt västernspel som var likt commandos spelen som jag helt glömt bort namnet på O_O

Du kanske tänker på Desperado serien?

Medlem

Ser intressant ut, synd grafiken är tecknad


signatur

I drank what?

Medlem

Desperado flashbacks

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

det här påminner mig om ett gammalt västernspel som var likt commandos spelen som jag helt glömt bort namnet på O_O

som dom andra två övre sa, du tänker på desperados. Fanns en etta och en tvåa och är riktigt bra spel. Funderar på att köpa dom på gog och spela om dom, funderar även på att spela igenom commandes spelen, dock dissar jag det sista commandos spelet som kom som var ett första persons spel. Helt värdelöst..

Medlem

tror jag fick ett av desperados spelen som demo med flingor nån gång i tiden xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Ser fram emot detta...

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

tror jag fick ett av desperados spelen som demo med flingor nån gång i tiden xD

Jag också, minns att jag spelade det hur mycket som helst

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

det här påminner mig om ett gammalt västernspel som var likt commandos spelen som jag helt glömt bort namnet på O_O

Kan det vara Desperados du tänker på?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Många härliga turnbased spel på gång. Vintern är räddad! Synd bara att den inte kommer till konsol så man kan mysa i soffan samtidigt.

Medlem

Kan ju alltid göra som mig, sitta i soffan å köra pcn på vettig tv ^^

Medlem

Håller mig till februari. XCOM Feber


signatur

Nerd? I prefer the term intelectual badass!

FM-guru
F.d. Sisyr

Det här kanske kan bli något. Är sjukt svag för turordningsbaserad taktik.

Medlem

Mmmmm töörnbejjsd. Bara inte det övernaturliga tar för stor plats kan det här bli riktigt spännande.

k3m
Medlem
Skrivet av Sisyr:

Det här kanske kan bli något. Är sjukt svag för turordningsbaserad taktik.

mhm! samma här. är så mycket bättre än realtidstrider.

Medlem

smaken är som baken - så fort det står turnbased, slutar jag läsa.

Kan vara intressant om de hamnar på någon rea i framtiden, vilket det säkert kommer göra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Synd att de skulle slänga in övernaturligt trams, annars hade det varit intressant. Har absolut inget emot fantasy, men en Western känns som att den kan stå på egna ben.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Som om det inte är ett bra pris redan så är det 20% på Steam just nu, dvs 16€, vilket de kommer köra med fram till releasen den 4/11.

1
Skriv svar