Material från E3?

Medlem
Material från E3?

Har ni något material från E3 att visa oss och i så fall, när kommer det upp på FZ? En och annat trailer har ni visat men inget egentligen nytt, i alla fall inte om man besök Gametrailers eller E3 Insider regelbundet. Jag skrev i den här tråden och frågade men ingen har svarat på det än. Så jag citerar mig själv:

Citat:

Det ska bli intressant att se vad ni har för material att visa upp när ni kommer hem. Hittills har det ju nästan uteslutande varit inlägg på E3live om hur sunkigt hotellet är och en hel del bilder på er när ni äter mat.

Och ja, jag vet och förstår att Gamespot m.fl har 30+ journalister och därmed en helt annan täckning men jag trodde att E3live skulle erbjuda mer än artiklar om förlorat bagage och tomma laptopbatterier.

Materialet ni har med er hem, kan ni ge exempel på vad det är? John, du skrev här att du "hoppas kunna dra upp screenshots och annat vid hemkomst". Har ni filmat material också, intervjuer, hands on, m.m.? Och då tänker jag (tro det eller ej) inte bara på #Age of Conan.

När ni inte kan "tävla" med Gamespot m.fl på grund av personalstyrkan så hoppas jag ni kan erbjuda exklusivt material som man inte redan sett och läst någon annanstans. Har man besökt till exempel Gametrailers dagligen så har man ju i praktiken redan sett allt som E3 hade att erbjuda.

Den som väntar på något gott... ?

/Förväntansfull JB

Jag hoppas verkligen ni har något gott att bjuda på. E3 har säkert varit bra i år för er journalister men för oss "vanliga dödliga" har det, i mitt tycke, varit osedvanligt tunt med bra material. Filmer på Gametrailer i all ära, en välskriven text med hands-on intryck från ens favorit spel slår allt.

Antikvitet

Jag rekommenderar att du köper nästa PC Gamer och Super Play, där kommer det finnas ingående genomgångar. På länken nedan hittar du en sammanställning av det vi skrivit om E3 2007.

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/list.fz?sort=pd&q=&game=0&cat=73...


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skrivet av John:

Jag rekommenderar att du köper nästa PC Gamer och Super Play, där kommer det finnas ingående genomgångar.

Hallå! Gratis är Gott!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av John:

Jag rekommenderar att du köper nästa PC Gamer och Super Play, där kommer det finnas ingående genomgångar.

Då föredrar jag att läsa det som finns på Gamespot, TenTonHammer, RPGamer med flera. Tack ändå.

1
Skriv svar