Starcraft 2 har landat

Medlem
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av Mrmainman:

Nej tack.

+1

Nä du kan ju fortsätta med ditt Age Of Conan istället. Haha

Medlem
Skrivet av trasen:

Men wtf, jag förbokade spelet på Webhallen 2010-04-29 och fick en beta nyckel (Mail med beta nyckel osv). Pengar drogs ifrån kontot och orden låg under min profil på webhallen. Nu idag då jag ser den här artikeln går jag in på webhallen för att se om det skickats.
Då är inte min order där Jag har stämt av med kvittorna på inkomst och utgifter på swedbank och det har inte heller kommit tillbaka några pengar.
Förstår inte alls vad som försigår

Har du kollat under rätt flik då så du kollar under behandlade och inte under behandling (den kan ju faktiskt ha pakats varav du inte ser den där )

Medlem
Skrivet av Wingdings:
Skrivet av McMupp:

ForrestFox:
Webhallen skickade SC2 till mig idag, så det kan nog mycket väl vara så

CE eller vanlig? Min CE har inte skickats från Webhallen idag.

Icke CE dessvärre.

Medlem

Man kan inte köra single player heller före den 27, eftersom att du läre logga in på battlenet för slänga igång både single eller multi you know

Medlem
Skrivet av Tehlamah:
Skrivet av trasen:

Men wtf, jag förbokade spelet på Webhallen 2010-04-29 och fick en beta nyckel (Mail med beta nyckel osv). Pengar drogs ifrån kontot och orden låg under min profil på webhallen. Nu idag då jag ser den här artikeln går jag in på webhallen för att se om det skickats.
Då är inte min order där Jag har stämt av med kvittorna på inkomst och utgifter på swedbank och det har inte heller kommit tillbaka några pengar.
Förstår inte alls vad som försigår

Har du kollat under rätt flik då så du kollar under behandlade och inte under behandling (den kan ju faktiskt ha pakats varav du inte ser den där )

haha, snacka om att ifrågasätta min intelligens, good stuff! xD
Såhär var det iaf;
Fick svar ifrån webhallen. Hade tydligen inte varit inloggad då jag gjorde beställningen, så det var därför jag inte såg den under min profil (ofc). Men dom fixade det iaf
haha, kom hem ifrån jobbet och var trött och grinig, ser det där och får über-rage
Men men, det löste sig iaf.

hahaah
"Do not open until July 27th" ....Så ser man massa spelboxar...hoho skoj....

är det bara jag som känner meh för sc2?

Medlem
Skrivet av Count_Sandpaper:

är det bara jag som känner meh för sc2?

You are not alone!

Efter att ha kört betan tyckte jag multiplayer inte var lika lockande, tror jag faktiskt tycker det är roligare att kolla på matcherna än att spela dem.

Sen med singelplayer, har jag alltid fallit för cinematics, men att dela upp det i tre delar förstör stämmningen en aning. Hellre kör jag igenom allting på samma gång.

Sen får vi se hur de sätter priserna på zerg och protoss delen.


signatur

Hellre fråga och se dum, än att inte fråga och förblir dum!

Medlem
Skrivet av trasen:
Skrivet av Tehlamah:
Skrivet av trasen:

Men wtf, jag förbokade spelet på Webhallen 2010-04-29 och fick en beta nyckel (Mail med beta nyckel osv). Pengar drogs ifrån kontot och orden låg under min profil på webhallen. Nu idag då jag ser den här artikeln går jag in på webhallen för att se om det skickats.
Då är inte min order där Jag har stämt av med kvittorna på inkomst och utgifter på swedbank och det har inte heller kommit tillbaka några pengar.
Förstår inte alls vad som försigår

Har du kollat under rätt flik då så du kollar under behandlade och inte under behandling (den kan ju faktiskt ha pakats varav du inte ser den där )

haha, snacka om att ifrågasätta min intelligens, good stuff! xD
Såhär var det iaf;
Fick svar ifrån webhallen. Hade tydligen inte varit inloggad då jag gjorde beställningen, så det var därför jag inte såg den under min profil (ofc). Men dom fixade det iaf
haha, kom hem ifrån jobbet och var trött och grinig, ser det där och får über-rage
Men men, det löste sig iaf.

var inte mening att tvivla på din intelligens ;D
Men ibland kan man vara trött och missa saker

Inaktiv
Skrivet av Zerpent:
Skrivet av realin:
Skrivet av SWEBarb:

och det lär ju säkert inte läcka ut innan haha

Man kan ändå inte köra multiplayer före den 27:e

Nej, men man kan börja bränna igenom single player.

Nu så sitter man och väntar på dagen då det ramlar ned i brevlådan! Kooom till miiig!

Det går inte att spela Single Player då spelet måste låsas up med en Internet anslutning innan du kan installera spelet (gäller både SP och MP).

Medlem

Nu har min CE skickats.

Medlem
Skrivet av Wingdings:

Nu har min CE skickats.

Från?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

CDON har fortfarande INTE skickat iväg mitt CE!!!!

Imorgon får dom fan göra det!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Undrar om när man får reda på om man fått en CE eller inte, det är ju fullbokat på både CDON och Webh så man vet inte ens om man har paxat ett ex.

Som Harrisson skulle sagt: "Nu är det ooliiiidligt spännande.".


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

SWEET!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Wingdings:

Nu har min CE skickats.

Från?

Webhallen

Medlem

Hoppas bittert att webhallen skickar min CE idag (fredag).
Skickar dom måndag är jag körd, då jag har äcklig lant-brevbärare så allt tar en dag extra att komma ut till mig.


signatur

Bara gör det.

Medlem

Fick hem spelet idag, normal-versionen

Hade beställt från maxfps, dom brukar vara mycket bra på att skicka ut så att man har i god tid innan release *tips*

123
Skriv svar