Medlem
Broforce

Har kommit över 2 st nycklar till Broforce (som FZ gav 4/5 stjärnor).

Det är 2 st nycker som är humblebundle (som du kan använda via STEAM/aktivera via STEAM).

Jag har fått dem av spelutvecklaren genom en tävling!

Nypris är 90 kr.

Jag säljer dem för halva priset, dvs. 45 kr/st.

PM:a eller skriv i tråden om du är intresserad:)

Medlem

älskar folk som vill sälja något dom vunnit i en giveaway/fått gratis, man har fått "priset" av ren goodwill och utvecklaren i det här fallet vill bara bredda sitt spel, nä då ska man tjäna kosig på det, bra jobbat!

Medlem

Om jag som student och halvt sjukpensionär får möjlighet att få in lite extra pengar tar jag det. Om du mår bra av att agera ngn sorts "viktigpetter" e.d. så fortsätt med det. Du vet säkert allas bakgrund och varför vissa väljer att sälja/köpa.

Medlem
Skrivet av jockstrap:

älskar folk som vill sälja något dom vunnit i en giveaway/fått gratis, man har fått "priset" av ren goodwill och utvecklaren i det här fallet vill bara bredda sitt spel, nä då ska man tjäna kosig på det, bra jobbat!

Är väl inget fel med det. den som har dem får väl göra vad den vill med dem.Ingen som tvingar någon köpa.

Medlem
Skrivet av AndyZedd:

Är väl inget fel med det. den som har dem får väl göra vad den vill med dem.Ingen som tvingar någon köpa.

JAG anser att det är ett genomruttet beteende, men ja folk får göra va dom vill, har inte sagt något annat. folk får tycka vad dom vill, ingen som tvingar någon att hålla med mig.

Medlem

Brukar oftast ej lägga energi på uttalanden likt dina men..."genomrutter"? Grattis killen. Antar att du föddes med silverskeden i mun. Likaså, jag vann TVÅ (!) koder, skall jag själv använda båda?

Mötte en bekant i veckan som tyvärr fått indragen sjukförsäkring pga. orsaker jag ej vill nämna här. Låt säga att han vunnit dessa nycklar. Hade hans beteende (att sälja dem) varit genomruttet om det gjort att han kunde köpa mat att stilla sin hunger?

Jag tänker ej lägga kraft på dig mer men önskar dig allt gott! Hoppas du känner dig tillfreds med att skriva kommentarer likt du gör. Du hade gott och väl bara kunnat hålla din mun stängd istället för att spy ut dig denna galla. Jag försöker sälja två koder, gillar du ej det; är det så "stort" för dig att du måste skriva det du gjort? I sådana fall tycker jag synd om dig. Då du tycks ha det gott ställt kan du ju köpa dem och sedan bara hålla på dem(?).

Må väl och glöm ej vaska all champagne e.d. du tycks ha råd med!

Medlem

Man får ju utgå ifrån att Försäkringskassan drog in sjukersättningen på korrekta grunder, annars får väl din vän begära att beslutet ska omprövas alternativt att han överklagar. Det kan ju förvisso vara synd om någon rent ekonomiskt om plånboken är liten men ett beslut om indragen sjukersättning blir ju näppeligen automatiskt i sig att det är synd om personen...

1
Skriv svar