Det är officiellt – Playstation 4 prissänks i Europa

Robot
Det är officiellt – Playstation 4 prissänks i Europa

Två år efter premiären sänker Sony riktpriset på Playstation 4.

#sony, #microsoft


Medlem
Det är officiellt – Playstation 4 prissänks i Europa

Snart dax att införskaffa sig en jäkel då!

Medlem

Betala nypris för två år gammal elektronik, som dessutom inte var state-of-the-art när det släpptes...

Inaktiv

Blir d kanske en Ps4 till jul då och en Oculus Q1 2016.

Its one hell of a time to be a gamer ^^

Det är fortfarande väldigt dyrt kan man tycka. De flesta fysiska butiker säljer PS4:an för 3400:- +


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

El billigt det beror på hur man värderar det. För mej är det viktigt att få spela på ps. Köpte ps3an dag 1 för ca8500 sammanlagt med prylar till utan att blinka. Jag har haft det mycket roligare med den en med min då köpta pc för ca10000 med inget.

Medlem

Om man inte kräver några andra funktioner än de konsolerna har blir det ju fan så mycket billigare än PC. Jag fattar verkligen inte varför man skulle gnälla på ett pris under 4 tusen.

Inaktiv

Än så länge finns det inga exklusiva PS4 titlar som suger tag riktigt. Allt bra som finns på konsol finns även på pc.

Medlem

Hm tycker dom kunde sänka 1tb också till samma så kunde man uppgradera istället

Medlem
Skrivet av Turbodog:

Än så länge finns det inga exklusiva PS4 titlar som suger tag riktigt. Allt bra som finns på konsol finns även på pc.

Ändå ser man folk som gnäller i nästan varenda nyhet om konsol-exklusiva spel över att det inte kommer någon PC-version.

Medlem

Slår till när det kommer en vettig tjänst att streama från Ps4 till PC, likt Xbox har.

Medlem

Kanske när nästa Final Fantasy släpps blir det ett köp, har inget annat egentligt intresse av att äga en.

Medlem

För er som inte införskaffat er ps4 än så skulle jag rec att vänta tills slutet av Jan början av feb. Glöm mellandagsrean! I slutet januari kommer de verkliga peaksen och jag ser ingen problem i att hitta ps4 med prislappar kring 2895-2995.

Medlem
Skrivet av Lepr:

Slår till när det kommer en vettig tjänst att streama från Ps4 till PC, likt Xbox har.

Behöver du något annat än Twitch eller Jewtube?

Medlem

Alltså vadå riktpris? Får butikerna köpa in till lägre pris? Annars blir det ingen sänkning.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Aidi:
Skrivet av Lepr:

Slår till när det kommer en vettig tjänst att streama från Ps4 till PC, likt Xbox har.

Behöver du något annat än Twitch eller Jewtube?

Menar en bra funktion som gör att jag kan sitta vid PCn på kontoret och spela medans konsolen står i TV-rummet.
Använder det extremt mycket på Xbone då frugan ofta sitter där.
Så det är en QoL-tjänst jag verkligen uppskattar.

Medlem
Skrivet av Lepr:
Skrivet av Aidi:
Skrivet av Lepr:

Slår till när det kommer en vettig tjänst att streama från Ps4 till PC, likt Xbox har.

Behöver du något annat än Twitch eller Jewtube?

Menar en bra funktion som gör att jag kan sitta vid PCn på kontoret och spela medans konsolen står i TV-rummet.
Använder det extremt mycket på Xbone då frugan ofta sitter där.
Så det är en QoL-tjänst jag verkligen uppskattar.

Borde inte Playstation TV fungera? Det gör då det för mig iaf

Edit: speciellt nu när du kan få tag på PS TV under 500kr.

Medlem
Skrivet av elPresidente:
Skrivet av Lepr:
Skrivet av Aidi:
Skrivet av Lepr:

Slår till när det kommer en vettig tjänst att streama från Ps4 till PC, likt Xbox har.

Behöver du något annat än Twitch eller Jewtube?

Menar en bra funktion som gör att jag kan sitta vid PCn på kontoret och spela medans konsolen står i TV-rummet.
Använder det extremt mycket på Xbone då frugan ofta sitter där.
Så det är en QoL-tjänst jag verkligen uppskattar.

Borde inte Playstation TV fungera? Det gör då det för mig iaf

Edit: speciellt nu när du kan få tag på PS TV under 500kr.

Det kanske, ska kolla upp, tack för tips

Avstängd
Skrivet av Lepr:
Skrivet av elPresidente:
Skrivet av Lepr:
Skrivet av Aidi:
Skrivet av Lepr:

Slår till när det kommer en vettig tjänst att streama från Ps4 till PC, likt Xbox har.

Behöver du något annat än Twitch eller Jewtube?

Menar en bra funktion som gör att jag kan sitta vid PCn på kontoret och spela medans konsolen står i TV-rummet.
Använder det extremt mycket på Xbone då frugan ofta sitter där.
Så det är en QoL-tjänst jag verkligen uppskattar.

Borde inte Playstation TV fungera? Det gör då det för mig iaf

Edit: speciellt nu när du kan få tag på PS TV under 500kr.

Det kanske, ska kolla upp, tack för tips

Det ska du göra. Köpte själv en pstv för 30€ för en tid tillbaka och har använt den flitigt... Speciellt de gånger som damen vill kolla på bonde söker häst och liknande skit program på tvn.

Kom sen ihåg att om du skulle ha connection problem mellan pstv och ps4an om du kör på wlan så kan du ändra i inställningarna på ps4an att remote play enheten ska connecta direkt till PS4ans wlan och inte gå via routern.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

1
Skriv svar