För mycket reklam på FZ nuförtiden

Medlem
För mycket reklam på FZ nuförtiden

Reklam reklam reklam, till en sådan stor grad att det är väldigt störande.

Eller vad tycker ni andra? Banners på de traditionella platserna är ju okej, men när dom flyger och far omkring på skärmen så börjar man bli trött, speciellt när det är Fragzone vi snackar om...

Med vänliga hälsningar
Dealon

Medlem

Tycker inte det är särskilt mycket reklam, på första sidan möjligtvis men inte så det stör nämnvärt. Sen vet jag inte vad du menar med "flyger och far omkring" för nåt sånt har jag inte sett till.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Tycker det är mkt blinkade och fladdrande i ett par av dem, typ som WiC och WoW-reklamen. Den sistnämnda har försvunnit nu, men det är exempel på störande reklam. Tyvärr så är det ngt som inte FZ kan påverka då det är reklambyråerna på annonsörens begäran gör reklamen som den är.

Reklamen har tagits upp tidigare, läs det som skrivits där. Som t ex denna eller denna kanske.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Använd adblockers, jag ser inte en enda banner och alla rutor åker på fin plats ändå..


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem
Skrivet av cribba:

Använd adblockers, jag ser inte en enda banner och alla rutor åker på fin plats ändå..

precis

Medlem

Självklart så kör man inte adblock på fz , finns en anledning till att dom har annons banners på siten.

brukar rata det på dom flesta siter men man supportar ju att fz finns


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar