Assassin's Creed: Syndicate

Robot
Assassin's Creed: Syndicate

Nya Assassin’s Creed är lite som brittisk mat. Du måste stå ut med en del grisiga inälvor för att komma till det gottaste.


Gen
Medlem
Assassin's Creed: Syndicate

Bra recension men det känns, trots ett bra betyg, inte som ett köp för mig. Tycker man drunknar i AC (på samma sätt som alla CoD) och förr eller senare får man helt enkelt nog.

Medlem

Ojojoj... Detta verkade iallafall vara ett rättvist betyg

Geeks Gaming

Alltså det ser mer intressant ut än 3an, black flag och unity... men känns som man ska vänta någon månad tills alla buggar som kommer med Assassins creed vid varje släpp är halvt borta

Medlem

- Tekniskt oslipat
- Opålitliga kontroller

Bara dom två borde ha gett det en tvåa eller mindre.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

älskade blackflag, glida runt på haven i full storm och utforska öar..så tråkigt att dom inte fortsatte med de konceptet :/


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Skrivet av Jinxswe:

Alltså det ser mer intressant ut än 3an, black flag och unity... men känns som man ska vänta någon månad tills alla buggar som kommer med Assassins creed vid varje släpp är halvt borta

Har börjat tänka så med alla spel nu för tiden, men vad spelar det för roll, det är inte som om någon underhållningsmedia är en färskvara. Tror att spelet är lika roligt även några månader efter release, är inte som om böcker blir dåliga när de blir gamla.

Medlem

Nä Fuck you assassins creed, efter unity kan ni dra åt helvete!

Medlem

Beslutade mig efter Releasen på Unity och FC4 att aldrig förboka spel från Ubisoft igen, och det verkade ju vara ett bra beslut, det lär bli ett köp, men när det har gått ner i pris och de mesta är buggfixat och polerat.

Medlem

Tråkigt att den inte är perfekt som Unity som fick 5 av 5.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Ubisoft borde inte släppa fler Assasins Creed spel innan dem vet hur man optimerar och hitta på något nytt och fräscht som dem gjorde med Black Flag!

Skribent
Skrivet av Seraium:

- Tekniskt oslipat
- Opålitliga kontroller

Bara dom två borde ha gett det en tvåa eller mindre.

Det beror ju på hur illa det är, inte sant? Och även om det stör här så är inte problemen illa nog för att sänka betyget ytterligare i mina ögon. Även om jag blev frustrerad några gånger.

Med det sagt tycker jag också det börjar bli tröttsamt med risig bilduppdatering och buggar i vart och vartannat AAA-spel. Även några av årets mest hyllade spel, som Witcher 3 och Bloodborne bland annat, har ju haft sina tekniska brister.

Skrivet av Gen:

Bra recension men det känns, trots ett bra betyg, inte som ett köp för mig. Tycker man drunknar i AC (på samma sätt som alla CoD) och förr eller senare får man helt enkelt nog.

Jag förstår dig. Man hinner inte direkt få något sug efter ett nytt AC-spel innan nästa dimper ner i knät.

Geeks Gaming
Skrivet av bullet tooth tony:
Skrivet av Jinxswe:

Alltså det ser mer intressant ut än 3an, black flag och unity... men känns som man ska vänta någon månad tills alla buggar som kommer med Assassins creed vid varje släpp är halvt borta

Har börjat tänka så med alla spel nu för tiden, men vad spelar det för roll, det är inte som om någon underhållningsmedia är en färskvara. Tror att spelet är lika roligt även några månader efter release, är inte som om böcker blir dåliga när de blir gamla.

Nä de är ju sant. Själv har jag börjat gå genom äldre spel nu.

Medlem

Bra recension, tack FZ!

Medlem

Blir ett köp för mig ändå
Tack för rescensionen!

Köper spelet när det kommer på rea.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Sugen är jag... älskar Assassin's Creed-serien, med Ezio-trilogin och Black Flag som höjdpunkterna och AC3 som den jag var mest missnöjd med.
Men nu har jag fortfarande inte ens hunnit spela igenom Unity och Rogue pga för många spel som kommit ut så får nog vänta med denna ett tag till.

Medlem
Skrivet av DrDoom:

Sugen är jag... älskar Assassin's Creed-serien, med Ezio-trilogin och Black Flag som höjdpunkterna och AC3 som den jag var mest missnöjd med.
Men nu har jag fortfarande inte ens hunnit spela igenom Unity och Rogue pga för många spel som kommit ut så får nog vänta med denna ett tag till.

Rogue är riktigt nice faktiskt. Unity var helt ok också (spelade det några månader efter release och hade i princip inga buggar).

Medlem

Tekniskt oslipat, Opålitliga kontroller. Haha, oväntat. Inget köp för mig. Efter Witcher 3 så är alla AC spel värdelösa. W3 slår AC med hästlängder.

Medlem

Såg angry joe spela det, tyckte allt kändes tråkigt. Miljöerna var fina. Men dimman gjorde allt grått och färglöst att kolla på. Så väntar länge innan detta inhandlas.

Medlem

Ja, kanske kan vara spelet som får mig tillbaka till AC, BF var väl okey, men hade gärna sett att dom gjort ett piratspel utanför AC's värld. Unity har jag aldrig kört, problemen som fläckade spelet skrämde iväg mig. Nej senast jag njöt var brotherhood

Gen
Medlem
Skrivet av herrkilman:
Skrivet av Gen:

Bra recension men det känns, trots ett bra betyg, inte som ett köp för mig. Tycker man drunknar i AC (på samma sätt som alla CoD) och förr eller senare får man helt enkelt nog.

Jag förstår dig. Man hinner inte direkt få något sug efter ett nytt AC-spel innan nästa dimper ner i knät.

Precis, speciellt om man är en sådan person som vill komma så nära 100% avklarat som möjligt.
Har själv AC4, Rogue, China och Unity men inte orkat spela klart någon av dem än.

Medlem

Hade hoppats på att man fick välja vilken karaktär man vill spela. Aldrig gillat att spela som kvinnor i spel, en smaksak bara. Synd.

ELF
Medlem

"Opålitliga kontroller"
Det är som vanligt då. Gick varken att stänga av musaccelerationen i första eller andra spelet (bara dessa jag spelat).


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

dags att lägga ner denna spelserie ? den är så uttjatad redan dom kommer inte direkt med mycket nytt längre..

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

dags att lägga ner denna spelserie ? den är så uttjatad redan dom kommer inte direkt med mycket nytt längre..

Så länge de säljs och de drar in pengar på dem kommer de att komma ut i samma takt. Det är bara ignorera spelen om man inte gillar dem.

Medlem

Måste säga att PS4 versionen flyter på riktigt bra (ligger stabilt på 30fps 99% av tiden) och har inte drabbats av några störande buggar hittills (spelat 3h). Betydligt bättre polerat än unity som var rena katastrofen vid lanseringen (och efter otaliga patchar).

Medlem
Skrivet av Seraium:

- Tekniskt oslipat
- Opålitliga kontroller

Bara dom två borde ha gett det en tvåa eller mindre.

Men lägg ner... Om Witcher kan plocka fina poäng med riktigt dåliga kontroller (tro mig jag älskar spelet) och en väldigt glitchig inledning bör även AC kunna göra det.

Inget sagt om huruvida spelet är i övrigt men komigen nu va.

Medlem
Skrivet av Andyrew:
Skrivet av Seraium:

- Tekniskt oslipat
- Opålitliga kontroller

Bara dom två borde ha gett det en tvåa eller mindre.

Men lägg ner... Om Witcher kan plocka fina poäng med riktigt dåliga kontroller (tro mig jag älskar spelet) och en väldigt glitchig inledning bör även AC kunna göra det.

Inget sagt om huruvida spelet är i övrigt men komigen nu va.

Kan man inte fixa grundläggande saker i ett spel så faller det ganska platt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Gen:

Bra recension men det känns, trots ett bra betyg, inte som ett köp för mig. Tycker man drunknar i AC (på samma sätt som alla CoD) och förr eller senare får man helt enkelt nog.

Kan bara hålla med, för egen del spelar det ingen roll hur bra ett AC blir, jag är så trött på serien. Har inte ens orkat spela klart Black Flag...

12
Skriv svar