Inaktiv
Ta bort konto?

Går det att ta bort sitt konto själv? Eller måste det göras av moderator eller admin? Skulle vilja få mitt konto upphävt med omdelelbar verkan


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Vila i frid

Tråkigt att du känner att du måste ta bort ditt konto.

Tyvärr finns det ingen sådan funktion utan du får själv ta bort dina personliga uppgifter och sen sluta logga in helt enkelt.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

Varför vill du ta bort ditt konto? Det kan väl bara ligga.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Konstigt, man kan ju tycka att borttagning av konton är en grundläggande funktion. Går det inte att banna mej?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

"med omdelelbar verkan"

Han skrev nog det på fyllan Eller hur SgtKelly?

Medlem

Han är FZ beroende och måste stoppas kanske? ^_^


signatur

Videomupp

W2k
Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Konstigt, man kan ju tycka att borttagning av konton är en grundläggande funktion. Går det inte att banna mej?

Visst, men effekten blir densamma som om du helt enkelt slutar logga in, som the_maxx föreslog. Byt ditt lösenord till nåt slumpmässigt också så kan du vara säker.

Det finns goda skäl till varför det inte går att radera konton. Foruminlägg du skrivit kan t ex inte försvinna hux flux, det skulle paja trådarna. Dina personuppgifter kan du däremot radera.


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Inaktiv

Omedelbar skulle det stå, men jag är däremot nykterist.

Jag var FZ-beroende....fram tills sidan gjordes om och blev konsolexklusiv.

Jag vill helst bli bannad. Det är svårast att ändra sej då.


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Vila i frid
Skrivet av SgtKelly:

Omedelbar skulle det stå, men jag är däremot nykterist.

Jag var FZ-beroende....fram tills sidan gjordes om och blev konsolexklusiv.

Jag vill helst bli bannad. Det är svårast att ändra sej då.

En enkel fråga; konsolexklusiv?

Multiplatform är inte direkt samma sak som konsolexklusiv. Vill du inte läsa konsolnyheter så är det enkelt att filtrera bort dem.

Bannad blir du inte.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Inaktiv

Vad jag menar är att det är avskräckande många konsolnyheter. Och jag antar att jag fortfarande "får" bli bannad om jag bryter mot forumreglerna?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

W2k
Medlem

SgtKelly: Du vet väl att du kan filtrera bort konsolnyheter från nyhetssidorna? Gå in i Inställningar, Preferenser och välj "Endast PC/Mac" under Nyhetsfilter.

Det tar tyvärr inte bort allt som har med konsoler att göra, men man märker skillnad, try it!


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Vila i frid
Skrivet av SgtKelly:

Vad jag menar är att det är avskräckande många konsolnyheter. Och jag antar att jag fortfarande "får" bli bannad om jag bryter mot forumreglerna?

Du har som sagt fortfarande möjligheten att filtera bort konsolnyheterna och vi skriver fortfarande lika många nyheter om PC-spel som vanligt.

Om du bryter mot forumreglerna så tar vi bort dina inlägg. Krävs faktiskt ganska mycket för att bli bannad.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Inaktiv

Visst, man kan filtrera och visst, ni skriver lika mycket pc-nyheter som vanligt men det är en plattform som konkurrerar mot Xbox, Xbox 360, Wii, PS2, PS3... Jag vet inte hur många nyhetsskribenter det finns på fz, men när alla ska skriva om allt så hamnar alltid något i skymundan. Och nu känns det som det är PC nyheterna.
Och när det kommer mängder av nyheterna och man filterar bort alla konsolnyheter och får kanske 3 nyheter om mods till hl2....ja, vad ska man göra?

Så nu undrar jag, vad krävs för att bli bannad?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Vila i frid
Skrivet av SgtKelly:

Visst, man kan filtrera och visst, ni skriver lika mycket pc-nyheter som vanligt men det är en plattform som konkurrerar mot Xbox, Xbox 360, Wii, PS2, PS3... Jag vet inte hur många nyhetsskribenter det finns på fz, men när alla ska skriva om allt så hamnar alltid något i skymundan. Och nu känns det som det är PC nyheterna.
Och när det kommer mängder av nyheterna och man filterar bort alla konsolnyheter och får kanske 3 nyheter om mods till hl2....ja, vad ska man göra?

Så nu undrar jag, vad krävs för att bli bannad?

Jag håller inte alls med dig om det, men om det är så du känner är det väl svårt att argumentera om det.

Vi har sagt det förr i denna tråd, byt bara ditt lösenord till något annat och sluta logga in.

Enklare än så är det inte. Får du för dig att förstöra i forumet så rekommenderar jag det inte eftersom vi polisanmäler sådant om det anses nödvändigt.

Edit: Jag tänker inte skriva mer i denna tråd, vill du något kan du ta upp det i privata meddelanden med undertecknat.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Inaktiv

Jaha?

Hejdå allihop! Glöm aldrig det gamla Fragzone!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Fattar inte heller varför du skulle vilja lämna fz är väll bra dom tog in konsoler på hemsidan för att gjöra ett större/bättre community?

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Omedelbar skulle det stå, men jag är däremot nykterist.

Jag var FZ-beroende....fram tills sidan gjordes om och blev konsolexklusiv.

Jag vill helst bli bannad. Det är svårast att ändra sej då.

vill du bli bannad måste du ju bryta mot forum-reglerna

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Jaha?

Hejdå allihop! Glöm aldrig det gamla Fragzone!

Så det är slut nu?
Ett kort ögonblick i den eviga tiden möttes vi och nu... är det borta...

Adjö SgtKelly

MFC
Medlem

hm, nog för att jag också tycker konsollnyheter är irrelevant (pc-nörd ju) men att sluta hålla till på FZ är ju lite överdrivet. Man läser det man vill läsa, resten skiter man i ju.

Nåja, ville bara säga att jag inte är en fanatiker av konsoller/konsollnyheter heller men man har ju ett utmärkt filter som kallas hjärnan. Dessutom.. inget slår en diskussion mellan konsollnördar och pc-freaks


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

1
Skriv svar