Spana in nytt in engine-klipp från Rainbow Six: Siege

Robot
Spana in nytt in engine-klipp från Rainbow Six: Siege
Medlem
Spana in nytt in engine-klipp från Rainbow Six: Siege

"Rainbow Six Siege has an additional in-game economy called "Rainbow Credits""
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1128003

Medlem

äh, spelet var inte min grej. Kändes för likt CS.

Inaktiv

Ser kul ut, förbokat och betalt

Medlem
Skrivet av SolidSnake:

Ser kul ut, förbokat och betalt

Ptja, det är ju ungefär det som är syftet med trailers - att de ska få produkten att se kul ut. Konstigt vore det väl annars? Är det inte lättare att vänta tills spelet närmar sig release och man kan läsa recensioner om hur det faktiskt är, istället för att köpa grisen i säcken?

Medlem
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av SolidSnake:

Ser kul ut, förbokat och betalt

Ptja, det är ju ungefär det som är syftet med trailers - att de ska få produkten att se kul ut. Konstigt vore det väl annars? Är det inte lättare att vänta tills spelet närmar sig release och man kan läsa recensioner om hur det faktiskt är, istället för att köpa grisen i säcken?

Exakt. Varför inte vänta en dag eller två och se hur spelet faktiskt bemöts?


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av SolidSnake:

Ser kul ut, förbokat och betalt

Ptja, det är ju ungefär det som är syftet med trailers - att de ska få produkten att se kul ut. Konstigt vore det väl annars? Är det inte lättare att vänta tills spelet närmar sig release och man kan läsa recensioner om hur det faktiskt är, istället för att köpa grisen i säcken?

Våga vägra förbokning!

Medlem

Intetsägande trailer, skulle kunna vara en BF-mod...


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Inaktiv
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av SolidSnake:

Ser kul ut, förbokat och betalt

Ptja, det är ju ungefär det som är syftet med trailers - att de ska få produkten att se kul ut. Konstigt vore det väl annars? Är det inte lättare att vänta tills spelet närmar sig release och man kan läsa recensioner om hur det faktiskt är, istället för att köpa grisen i säcken?

Jag syftade på att den nya trailern såg kul ut.
Jag har beta testat det här spelet och vet att det tillräckligt bra för en bokning, var det nått mer du ville tillägga sebbepojken?

Inaktiv
Skrivet av Pholiage:

äh, spelet var inte min grej. Kändes för likt CS.

Ok vad är det för fel på Counter Strike, ett av Sveriges mest populära LAN-spel genom tiderna?

Medlem
Skrivet av SolidSnake:
Skrivet av Pholiage:

äh, spelet var inte min grej. Kändes för likt CS.

Ok vad är det för fel på Counter Strike, ett av Sveriges mest populära LAN-spel genom tiderna?

Du har väl hört talas om ''Smaken är som baken''? CS osv är kanske inte hans grej. Så behöver inte ifrågasätta hans kommentar, eller?

OT: Blir att köpa det här. Hade flera timmar av skojiga moments med polarna Speciellt när självmordbombarna kom...Man var rädd men jädrar vad man skrattade när man åkte dit på det, haha.

Medlem

Va? Det ser ju inte ens färdigt ut!


signatur

autograph

Inaktiv
Skrivet av Jonrei:
Skrivet av SolidSnake:
Skrivet av Pholiage:

äh, spelet var inte min grej. Kändes för likt CS.

Ok vad är det för fel på Counter Strike, ett av Sveriges mest populära LAN-spel genom tiderna?

Du har väl hört talas om ''Smaken är som baken''? CS osv är kanske inte hans grej. Så behöver inte ifrågasätta hans kommentar, eller?

OT: Blir att köpa det här. Hade flera timmar av skojiga moments med polarna Speciellt när självmordbombarna kom...Man var rädd men jädrar vad man skrattade när man åkte dit på det, haha.

Jag speglar bara samma beteende som resten av inläggen här, men då blev det känsligt

Medlem
Skrivet av PcGamer:

"Rainbow Six Siege has an additional in-game economy called "Rainbow Credits""
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1128003

"additional post-launch gameplay content will not be put behind a pay wall."
https://www.reddit.com/r/Rainbow6/comments/3psjzw/regarding_r...

Medlem
Skrivet av SolidSnake:
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av SolidSnake:

Ser kul ut, förbokat och betalt

Ptja, det är ju ungefär det som är syftet med trailers - att de ska få produkten att se kul ut. Konstigt vore det väl annars? Är det inte lättare att vänta tills spelet närmar sig release och man kan läsa recensioner om hur det faktiskt är, istället för att köpa grisen i säcken?

Jag syftade på att den nya trailern såg kul ut.
Jag har beta testat det här spelet och vet att det tillräckligt bra för en bokning, var det nått mer du ville tillägga sebbepojken?

Intressant. Jag har också betatestat och bedömt att spelet inte är värt mer än max en hundring. Jag var naiv nog att anta att du inte hade testat spelet solidsnake.

1
Skriv svar