Fyndläge - Rea på Fallout-serien

Robot
Fyndläge - Rea på Fallout-serien

Värm upp inför Fallout 4 med rabatterade priser på de klassiska föregångarna.

#fallout, #fallout-4


Medlem
Fyndläge - Rea på Fallout-serien

dom 2 första borde det snarare vara straffavgift på för man inte redan äger dom imho

35 bottlecaps är ju som hittat!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Har klarat 3an för länge sedan och håller på med NV nu och då, riktigt mysigt även om iron sights är väldigt dåliga i NV.

Ps. "Nu gäller det att vara >lita< flitig >som som< youtubaren..."

Skrivet av Petrik:

dom 2 första borde det snarare vara straffavgift på för man inte redan äger dom imho

eller straffavgift ifall man gillar dem, Fallout-serien börjar med 3:an IMHO.

Medlem
Skrivet av frizzy_takemura:
Skrivet av Petrik:

dom 2 första borde det snarare vara straffavgift på för man inte redan äger dom imho

eller straffavgift ifall man gillar dem, Fallout-serien börjar med 3:an IMHO.

Noob


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av frizzy_takemura:
Skrivet av Petrik:

dom 2 första borde det snarare vara straffavgift på för man inte redan äger dom imho

eller straffavgift ifall man gillar dem, Fallout-serien börjar med 3:an IMHO.

Straffavgift på uttalanden som ditt.


signatur

I drank what?

Medlem

Aldrig spelat någon av de första Fallout och vet inte om jag hinner med några andra spel nu när Wasteland 2 är ute, Divinity Original Sin EE, Hard West och F4 snart kommer. Men så blev jag sjukskriven en längre tid så jag hinner nog med trots allt. (Inget ont som inte har något gott med sig, eller hur?)

Dessutom, med två ungar är speldatorn och PS4 inte alltid ledig så om spelsuget gör sig påmint borde dessa spel fungera smärtritt på min laptop.

Skrivet av Mirage:
Skrivet av frizzy_takemura:
Skrivet av Petrik:

dom 2 första borde det snarare vara straffavgift på för man inte redan äger dom imho

eller straffavgift ifall man gillar dem, Fallout-serien börjar med 3:an IMHO.

Straffavgift på uttalanden som ditt.

Det började med en rea men med alla de här straffavgifterna blir det inte så billigt längre.

Medlem
Skrivet av frizzy_takemura:
Skrivet av Petrik:

dom 2 första borde det snarare vara straffavgift på för man inte redan äger dom imho

eller straffavgift ifall man gillar dem, Fallout-serien börjar med 3:an IMHO.

Haha, ja fyfan. Jag körde om ettan nyss (inte hela som tur var) och blev förundrad över hur man kunnat spelat nåt dylikt och gillat det. 'Det var bättre förr' stämmer inte in på fallout ett kan man lugnt konstatera=)


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem
Skrivet av Ellakk:
Skrivet av frizzy_takemura:
Skrivet av Petrik:

dom 2 första borde det snarare vara straffavgift på för man inte redan äger dom imho

eller straffavgift ifall man gillar dem, Fallout-serien börjar med 3:an IMHO.

Haha, ja fyfan. Jag körde om ettan nyss (inte hela som tur var) och blev förundrad över hur man kunnat spelat nåt dylikt och gillat det. &#039;Det var bättre förr&#039; stämmer inte in på fallout ett kan man lugnt konstatera=)

Första spelet var ett riktigt bra spel när man först spelade det då det kom. Minns att jag var fast vid det spelet länge.

Men nu när man startar det igen så förstår man inte hur man kunde tycka det var bra. xD

Geeks Gaming

Alla sitter alltid och ska försöka förklara varför de ena fallout är bättre än de andra. SKAFFA ALLA!!!

Medlem

Det jag blev lack på i de gamla Falloutspelen var bristen på en journal. Jag kom fasiken aldrig ihåg vad jag skulle göra.

Medlem
Skrivet av frizzy_takemura:
Skrivet av Petrik:

dom 2 första borde det snarare vara straffavgift på för man inte redan äger dom imho

eller straffavgift ifall man gillar dem, Fallout-serien börjar med 3:an IMHO.

Spöstraff på sådana som dig tycker jag borde införas

Medlem
Skrivet av frizzy_takemura:
Skrivet av Petrik:

dom 2 första borde det snarare vara straffavgift på för man inte redan äger dom imho

eller straffavgift ifall man gillar dem, Fallout-serien börjar med 3:an IMHO.

FZ behöver en OGILLA.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Som en trogen "Falloutare" har jag redan alla titlarna sedan urminnes tider.
Nu väntar jag bara på det nya släppet med längtan bultandes i kroppen.

Medlem
Skrivet av frizzy_takemura:
Skrivet av Petrik:

dom 2 första borde det snarare vara straffavgift på för man inte redan äger dom imho

eller straffavgift ifall man gillar dem, Fallout-serien börjar med 3:an IMHO.

straffavgift om man gillar ettan och tvåan? dom två titlarna är ju dom bästa i serien, förmodar att du inte spelat dom utan började med FO3 i såna fall skämmes

Medlem
Skrivet av Ellakk:
Skrivet av frizzy_takemura:
Skrivet av Petrik:

dom 2 första borde det snarare vara straffavgift på för man inte redan äger dom imho

eller straffavgift ifall man gillar dem, Fallout-serien börjar med 3:an IMHO.

Haha, ja fyfan. Jag körde om ettan nyss (inte hela som tur var) och blev förundrad över hur man kunnat spelat nåt dylikt och gillat det. 'Det var bättre förr' stämmer inte in på fallout ett kan man lugnt konstatera=)

Ettan har åldrats rejält. Tvåan är sju resor bättre byggt. Mindre dötrött i miljöerna, mer att göra, mer variation osv. Kanske har åldrats med (inte en automatisk 5/5 med moderna mått) men fullt spelbart.

Medlem
Skrivet av frizzy_takemura:
Skrivet av Petrik:

dom 2 första borde det snarare vara straffavgift på för man inte redan äger dom imho

eller straffavgift ifall man gillar dem, Fallout-serien börjar med 3:an IMHO.

Trean som var det näst sämsta i hela serien, tätt efter BoS?

Nä, nu gjorde du allt bort dig.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av schmuttah:

Det jag blev lack på i de gamla Falloutspelen var bristen på en journal. Jag kom fasiken aldrig ihåg vad jag skulle göra.

Följde med en när man köpte spelet där på 90-talet så man kunde föra en själv, penna fick man stå för själv. Den gamla goda tiden vet du.

Fallout 1+2 är helt klart bäst sedan dog det av helt och hållet tyvärr. Wasteland 2 ser jag som någon alternativ spirituell uppföljare, får dugliga flashbacks av musiken. (Just börjat med spelet på ps4)

Medlem
Skrivet av frizzy_takemura:
Skrivet av Petrik:

dom 2 första borde det snarare vara straffavgift på för man inte redan äger dom imho

eller straffavgift ifall man gillar dem, Fallout-serien börjar med 3:an IMHO.

En funktion jag saknar här på FZ är att med en simpel knapptryckning kunna skicka en luftvärnsrobot hem till folk som skriver sådan hädelse!

Medlem
Skrivet av Fozboz:
Skrivet av frizzy_takemura:
Skrivet av Petrik:

dom 2 första borde det snarare vara straffavgift på för man inte redan äger dom imho

eller straffavgift ifall man gillar dem, Fallout-serien börjar med 3:an IMHO.

En funktion jag saknar här på FZ är att med en simpel knapptryckning kunna skicka en luftvärnsrobot hem till folk som skriver sådan hädelse!

Vad ska du med en luftvärnsrobot till? En Surface to surface missil gör ju betydligt mer nytta.


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Skrivet av Fozboz:
Skrivet av frizzy_takemura:
Skrivet av Petrik:

dom 2 första borde det snarare vara straffavgift på för man inte redan äger dom imho

eller straffavgift ifall man gillar dem, Fallout-serien börjar med 3:an IMHO.

En funktion jag saknar här på FZ är att med en simpel knapptryckning kunna skicka en luftvärnsrobot hem till folk som skriver sådan hädelse!

"J-jag gillar trean bättre än fallout 1 & 2"
kollar utanför fönstret och ser 50 raketer påväg. Varför inte.

Halv tråkigt att se så mycket negativa kommentarer bara för en person föredrar fallout 3 istället för 1 & 2. Personligen tycker jag att fallout 1 & 2 ser ganska tråkiga ut men bara för att dem inte tilltalar mig kan dem ju fortfarande tilltala er andra. Allt är ju subjektivt så ingen anledning att gå på dem som tycker annorlunda.

Edit: Ni kan ju också skämta med kommentarerna såklart och jag e lite osäker om ni skämtar eller inte. Svårt att märka ibland på internet.

Medlem
Skrivet av Mastermind530974:

Halv tråkigt att se så mycket negativa kommentarer bara för en person föredrar fallout 3 istället för 1 & 2. Personligen tycker jag att fallout 1 & 2 ser ganska tråkiga ut men bara för att dem inte tilltalar mig kan dem ju fortfarande tilltala er andra. Allt är ju subjektivt så ingen anledning att gå på dem som tycker annorlunda.

Edit: Ni kan ju också skämta med kommentarerna såklart och jag e lite osäker om ni skämtar eller inte. Svårt att märka ibland på internet.

Jo men så klart vi alla tar saker allvarligt och verkligen vill skicka raketer mot folk *facepalm*

Självklart får man gilla vad man vill, men med tanke på att han som sa att det borde vara straffavgift om man gillade etta och tvåan var mer seriös, därav vi andra skrev och skämtade med honom och fler. Så du kan krypa fram från bunkern din, inga raketer kommer skickas och ditt testamente behöver inte skrivas.

Medlem
Skrivet av Mastermind530974:

Halv tråkigt att se så mycket negativa kommentarer bara för en person föredrar fallout 3 istället för 1 &amp; 2. Personligen tycker jag att fallout 1 &amp; 2 ser ganska tråkiga ut men bara för att dem inte tilltalar mig kan dem ju fortfarande tilltala er andra. Allt är ju subjektivt så ingen anledning att gå på dem som tycker annorlunda.

Edit: Ni kan ju också skämta med kommentarerna såklart och jag e lite osäker om ni skämtar eller inte. Svårt att märka ibland på internet.

Alla rollspel från den tiden ser tråkiga ut, man måste spela för att förstå.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av ChosenByGod:
Skrivet av Fozboz:
Skrivet av frizzy_takemura:
Skrivet av Petrik:

dom 2 första borde det snarare vara straffavgift på för man inte redan äger dom imho

eller straffavgift ifall man gillar dem, Fallout-serien börjar med 3:an IMHO.

En funktion jag saknar här på FZ är att med en simpel knapptryckning kunna skicka en luftvärnsrobot hem till folk som skriver sådan hädelse!

Vad ska du med en luftvärnsrobot till? En Surface to surface missil gör ju betydligt mer nytta.

Surface to Surface it is then

Medlem

Sjyysst, nackdelen är att vad jag har förstått det som så är det de censurerade versionerna av FO 1 & 2. Ganska o-bra, kan ju inte få childkiller rep. då ju

Skrivet av zliddret:
Skrivet av frizzy_takemura:
Skrivet av Petrik:

dom 2 första borde det snarare vara straffavgift på för man inte redan äger dom imho

eller straffavgift ifall man gillar dem, Fallout-serien börjar med 3:an IMHO.

straffavgift om man gillar ettan och tvåan? dom två titlarna är ju dom bästa i serien, förmodar att du inte spelat dom utan började med FO3 i såna fall skämmes

Började med 3:an, ja men jag har gett de två första en chans och tyckte de var skit. Kan knappast vara något jag är ensam om?

Skrivet av Dunder:
Skrivet av frizzy_takemura:
Skrivet av Petrik:

dom 2 första borde det snarare vara straffavgift på för man inte redan äger dom imho

eller straffavgift ifall man gillar dem, Fallout-serien börjar med 3:an IMHO.

Trean som var det näst sämsta i hela serien, tätt efter BoS?

Nä, nu gjorde du allt bort dig.

Ah, men du har nog rätt faktiskt. För man kan ju inte ha olika smak... eller?

12
Skriv svar