Blizzard kommer med glada nyheter för europeiska Overwatch-fans

Robot
Medlem
Blizzard kommer med glada nyheter för europeiska Overwatch-fans

Får hoppas man blir bjuden till overwatch då


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Snart är det bara spel man spelar från Blizzard. Blizzard gör sådana beroendeframkallande spel.

Starcraft 2.... WoW (spelar dock inte det)... Diablo 3.... Hearthstone.... Heroes of the Storm... och nu ett FPS???


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Snart är det bara spel man spelar från Blizzard. Blizzard gör sådana beroendeframkallande spel.

Starcraft 2.... WoW (spelar dock inte det)... Diablo 3.... Hearthstone.... Heroes of the Storm... och nu ett FPS???

Nu saknas bara turordningsbaserad strategi samt cooking mama.

Medlem

Önskar väl lycka till - till alla som är sugna på att testa det! Så grymt peppad inför spelet.

Medlem

Drömmen!


signatur

Tokyo, Japan reporting in!

Medlem

Vi får se vad som händer.
Jag tror detta kan bli stort för det är inte exakt som alla andra fps och den har den där Blizzard touchen.
För man kan inte exakt säga att den härmar något annat utan lånar väldigt mycket framgångsrika idéer och vad jag tror är en bra blandning.

Det enda jag oroar mig för är hur "casual" det kommer vara och hur städat det ser ut utan någon form av blodsplatter i sikte.
Med det sagt så hoppas jag att den inte blir någon besvikelse och jag ser fram emot att testa det framöver.

Medlem

Fick betan till Legacy of the Void, som man inte ens vill ha egentligen. Men detta som man gärna vill testa lär man ju inte se röken av

Medlem

Hmm hoppas jag inte får betan... Hur ska jag hinna med både jobb, familj, Vermintide (!) och Overwatch ..!

Medlem

Vill ha :'(


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Varför måste nästan alla deras spel innehålla denna cartoonish style? Varför kan de inte släppa något i stil med Blackthornes estetik! lite mer mörker och blod!!

Medlem
Skrivet av Ghan:

Fick betan till Legacy of the Void, som man inte ens vill ha egentligen. Men detta som man gärna vill testa lär man ju inte se röken av

"Man" vill nog ha den. Men kanske inte just du.

1
Skriv svar