Därför spränger vi allt i Just Cause 3

Robot
Därför spränger vi allt i Just Cause 3
Medlem
Därför spränger vi allt i Just Cause 3

Det går väl bra att spela det här utan att spelat de tidigare antar jag. Storyn verkar inte vara fokus i de här spelen?

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Gaara:

Det går väl bra att spela det här utan att spelat de tidigare antar jag. Storyn verkar inte vara fokus i de här spelen?

Ska inte vara några problem. Kan inte påstå att jag brytt mig ett skit om storyn i tidigare spel.

Medlem

Just cause har inte riktigt varit känt för storyn, så du kan nog vara lugn

Skrivet av Gaara:

Det går väl bra att spela det här utan att spelat de tidigare antar jag. Storyn verkar inte vara fokus i de här spelen?

Medlem
Skrivet av doie331:

Just cause har inte riktigt varit känt för storyn, så du kan nog vara lugn

Jag säger bara Bolo Santosi. Ett namn man inte glömmer. När jag försöker komma ihåg något namn från en minnesvärd GTA V NPC, så gör jag inte det.

Bonus: Bolo Santosi soundboard:
http://www.panauisland.com/game/just-cause-2/soundboard.php

Medlem

Borde väl ta och spela igenom ettan och tvåan då.
Tvåan har jag kommit långt i på PS3, men har båda på PC så borde kanske spela igenom där istället.

Ser väldigt intressant ut


signatur

1700X | NH-D15 | GTX 1070 Ti Strix | 16GB DDR4 | 500GB SSD | 2TB HDD

Medlem
Skrivet av ArcticFire:

Borde väl ta och spela igenom ettan och tvåan då.
Tvåan har jag kommit långt i på PS3, men har båda på PC så borde kanske spela igenom där istället.

Ser väldigt intressant ut

Har inte mer än testat ettan för längesen, men har hört även av andra att man kan skippa den.
Sen att du redan har den så skadar det inte att pröva men..


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av ArcticFire:

Borde väl ta och spela igenom ettan och tvåan då.
Tvåan har jag kommit långt i på PS3, men har båda på PC så borde kanske spela igenom där istället.

Ser väldigt intressant ut

Undvik ettan, det är inte bra, att kalla det för ett spel är att ta i, det är ett techdemo i stort sett.

Tvåan däremot är rätt underhållande om man gillar hjärndöd action :).


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

1
Skriv svar