Antal besökare till bloggen

Medlem
Antal besökare till bloggen

Jag hade tyckt det varit väldans trevligt att se antalet besökare på bloggen i bloggpanelen, eller att räknaren inte ökar när man tittar på sin egen blogg (förutsatt att man är inloggad förstås).

Antikvitet

Det ska nog gå att ordna så att man själv aldrig bidrar till bloggens besöksräkning.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Noterade att detta förslag var genomfört. Trevligt!

Antikvitet

Japp. Jag är på semester just nu men är tillbaka om en vecka. Då, eller strax därefter hoppas jag kunna ta tag i en liten förbättring jag har tänkt på - en enkel statistiksida kommer att tillkomma som visar besök i bloggen över tid.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skrivet av John:

Japp. Jag är på semester just nu men är tillbaka om en vecka. Då, eller strax därefter hoppas jag kunna ta tag i en liten förbättring jag har tänkt på - en enkel statistiksida kommer att tillkomma som visar besök i bloggen över tid.

Woho! Ser fram emot det! Största nackdelen med att inte ha sin "egen" blogg är ju att man inte får glädjen av google analytics

Antikvitet

Jag funderar på om man kan ge möjlighet i bloggen för ett fri-html-fält som infogas på alla bloggsidor längst ner i högermenyn. Till exempel för att köra egen statistik eller ha länkbilder för bloggtoppen och/eller bloggportalen. Ska fundera lite mer på det.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

1
Skriv svar