Vilket spel i november?

Medlem
Vilket spel i november?

För mig som fick en dålig lön måste dela upp spelen jag förhands bokat.

Så för mig kommer det bli fallout 4 först, då jag vet att detta är ett tidskrävande och stort spel. Dessutom måste jag ha min pipboy, haha!

Fallout har alltid varit ett säkert kort i mina ögon, då jag alltid har haft roligt i dessa spel.

Sedan kommer det bli Cod BO3 juggernog edition, då detta kylskåp är ett måste, ska ha den bredvid min pipboy.

Efter det, om Need For Speed får bra betyg, ska jag inhandla det.

Så skriv vilket spel du tänker köpa och varför.

#blogg

Medlem
Vilket spel i november?

Hard West ser faktiskt ganska intressant ut. Jag har inte läst så mycket om det men kommer definitivt kolla in lite reviews när det släpps. Taktiska strider och vilda västern.

Medlem

Du kan ju alltid lägga bevakning på spel du vill ha och köpa på reor istället för förhandsbokning.

Jag köper inte många spel just när dom kommit ut. Sparar rätt många hundralappar när man väntar några veckor.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Bennii:

Hard West ser faktiskt ganska intressant ut. Jag har inte läst så mycket om det men kommer definitivt kolla in lite reviews när det släpps. Taktiska strider och vilda västern.

Det såg väldigt coolt ut, lite som xcom. Dock var storyn mer berättad i textform än i gameplay. Men är med intresserad utav det.

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Du kan ju alltid lägga bevakning på spel du vill ha och köpa på reor istället för förhandsbokning.

Jag köper inte många spel just när dom kommit ut. Sparar rätt många hundralappar när man väntar några veckor.

Jobbar på gamestop, så behöver spela många spel samma dag. Så jag vet vad jag kan rekommendera till kunderna. Men annars hade jag nog väntat på en del. Sedan har man personalrabatt, så det är bra

Medlem

Har förbeställt Project Zero 5: Maiden of Blackwater. Kommer hit på halloween - blir att spela i november dock p.g.a tenta den 2 november.

Medlem

Det blir Halo nu på måndag, sen blir Battlefront ett självklart val, likaså Fallout 4. Sedan funderar jag på Need for Speed också, ska nog se lite recensioner först faktiskt


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Finns bara ett spelsläpp i år. 2015-11-10 blir det ALT+F4 på IRL

Medlem

För mig blir det nog Tomb Raider, Halo och Fallout i det närmsta.

Inaktiv

@Xeran Halo släpps väl på tisdag? Och som @Voorhees sa så är det 2015-11-10 som är året största spel även för mig, inget kommer i närheten.

Inaktiv

Black ops 3 för min del, behöver ett FPS att nöta.

Testpilot

För november är det Fallout som gäller.

Skulle det ens finnas tid över så har jag en gedigen backlog där Pillars of eternity är det som har högst prio att spelas klart.

Sitter just nu och kör Fallout New Vegas för att komma i stämning!

Medlem
Skrivet av Harakiri:

För november är det Fallout som gäller.

Skulle det ens finnas tid över så har jag en gedigen backlog där Pillars of eternity är det som har högst prio att spelas klart.

Sitter just nu och kör Fallout New Vegas för att komma i stämning!

Jag kör igenom fo3 just nu! fast New Vegas är mitt favvo^^

Medlem

Inget förbokat, men eventuellt Battlefront beroende på mottagande!

1
Skriv svar