Så här ser det ut när man klarar Ocarina of Time med ögonbindel

Robot
Så här ser det ut när man klarar Ocarina of Time med ögonbindel
Medlem
Så här ser det ut när man klarar Ocarina of Time med ögonbindel

Fake.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Avstängd

Nästa grej, kapa av ögon och öron och klara av ett spel?

Medlem

signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Fake.

För att?

Medlem

Störtskön samling nördar som åskådare iaf. <3


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Herre gud... jag bör lägga ner hälften av hans driv att klara detta på något jag vill göra. Time to get working.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Herre gud... jag bör lägga ner hälften av hans driv att klara detta på något jag vill göra. Time to get working.

Jag skulle kunna tänka mig att anställa honom som testare iaf

Medlem

haha vilket tålamod han måste haft

Medlem

Så jäkla gött att gå in för något 110% och lyckas. Har gjort det och hoppas alla andra får testa på det!

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Fake.

Ditt ansikte.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

Sjukt coolt. Awesome Games Done Quick är verkligen sjukt coolt.

Medlem
Skrivet av waeress:
Skrivet av Kleptoman:

Fake.

För att?

för att han själv är avis för att han inte ens tar sig igenom start delen

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Herre gud... jag bör lägga ner hälften av hans driv att klara detta på något jag vill göra. Time to get working.

Samma här. Ocarina of Time to get working heuheuheuheueh

Medlem
Skrivet av MRZnr1:

Så jäkla gött att gå in för något 110% och lyckas. Har gjort det och hoppas alla andra får testa på det!

Vad gjorde du? Nyfiken.

Medlem

Runnerguy och några andra fick kontakt av en blind spelare som önskade en sak.. att klara ut LoZ: ocarina of time. för att kunna guida denna killen så var han tvungen att kunna göra en playthrough. själv blind och notera alla ljud och fotsteg och skriva ner det.
Jordan Verner hette den blinde killen starkt att kunna överkomma sin blindhet med sin kärlek för spel

Medlem
Skrivet av Yabba:
Skrivet av MRZnr1:

Så jäkla gött att gå in för något 110% och lyckas. Har gjort det och hoppas alla andra får testa på det!

Vad gjorde du? Nyfiken.

Kan ha varit många olika saker han har gjort.

Något han kanske gjorde i Egypten (mer specifikt salma shaik), när han var där 2012. Eller kanske när han byggde sin pyramid i Minecraft, på "Nerd.nu"'s servrar.

Kan även vara den goda Broccoligratängen han testade göra förra året som han vart fruktansvärt nöjd med!

Allt vi vet, är att MRZnr1 är en man vi inte kan sätta fingret på. En intressant man, den där MRZnr1.

Gnällkuk
Skrivet av Kleptoman:

Fake.

Lika stor suck på dig som folk som särskriver och använder mej/dej.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Ingvarz:

Runnerguy och några andra fick kontakt av en blind spelare som önskade en sak.. att klara ut LoZ: ocarina of time. för att kunna guida denna killen så var han tvungen att kunna göra en playthrough. själv blind och notera alla ljud och fotsteg och skriva ner det.
Jordan Verner hette den blinde killen starkt att kunna överkomma sin blindhet med sin kärlek för spel

Ledsen, men hur kan man ha en sån kärlek för spel som är så visuellt utan att man bara gillar att trycka på knappar och höra ljuid. Förstår nästan hur det funkar i nya spel där det är en mer story drivet med röstskådespelare osv, eller om det är gjort för synskadade.. endå fundersam på hur någon född blind ens får för sig något sådant här?

Medlem

För mig bara obegripligt hur man orkar.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av tricky:
Skrivet av Kleptoman:

Fake.

Lika stor suck på dig som folk som särskriver och använder mej/dej.

Stor suck på dig också, med tanke på att nu är det grammatiskt korrekt att skriva mej/ dej och det är absolut inte särskrivning.

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av tricky:
Skrivet av Kleptoman:

Fake.

Lika stor suck på dig som folk som särskriver och använder mej/dej.

Stor suck på dig också, med tanke på att nu är det grammatiskt korrekt att skriva mej/ dej och det är absolut inte särskrivning.

Han skrev inte heller att det är en särskrivning.

Medlem

Det står väl fel i er artikel? Tittar ni på videon så står det att det bara är de första grottorna som barn och inte HELA Ocarina of Time som ni faktiskt skriver i artikeln. Eller har jag missat något?

Medlem

Om ni nu måste kopiera nyheter från andra spelsidor kan ni väl se till att innebörden är bibehållen?

http://kotaku.com/guy-beats-ocarina-of-time-while-blindfolded...

Under AGDQ 2015 spelade han dom första tre grottorna, nu har han klarat hela spelet med ögonbindel på sin stream.

Sen tycker jag att det är svagt att inte tala om var original artikeln kommer ifrån när det är så uppenbart att ni inte har skrivit den själva, och ytterligare svagt att inte länka till Runnerguy2489's twitch sida som original artikeln gjorde.. Om ni måste kopiera nyheter från andra sidor kan ni väl tillföra värde istället för att minska det.

1
Skriv svar