Robot
The Park

Efter alla tunga motgångar byter Funcom riktning. Tyvärr kränger deras skräckpark ömsom hit och ömsom dit innan det landar i medelmåttans dike.


Medlem
The Park

Lät inte nå vidare, såg fram emot detta. Får väl invänta 75% steam rea om jag ens nämns köpa det då.

Medlem

"Till sist griper The Park tag om en, men för lite för sent."
Kan man skriva "för lite för sent."?

Medlem

Köpte det mest för att sponsra Funcom och för att få items till TSW. Förhoppningsvis tycker jag bättre om det än recensenten; men det spelar inte jättestor roll hur-som

Medlem
Skrivet av waeress:

Köpte det mest för att sponsra Funcom och för att få items till TSW. Förhoppningsvis tycker jag bättre om det än recensenten; men det spelar inte jättestor roll hur-som

Blev lite sugen på att göra det av samma anledning. Trist, hade förhoppningar på detta!

Medlem
Skrivet av BladeCrazy:

"Till sist griper The Park tag om en, men för lite för sent."
Kan man skriva "för lite för sent."?

Jag provade på mitt tangetbord. Fungerade!

Medlem

€9.99 verkar inte så farligt för detta, värt att prova känns det som

Medlem
Skrivet av BladeCrazy:

"Till sist griper The Park tag om en, men för lite för sent."
Kan man skriva "för lite för sent."?

Det är en direktöversättning av "Too little, too late".


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av waeress:

Köpte det mest för att sponsra Funcom och för att få items till TSW. Förhoppningsvis tycker jag bättre om det än recensenten; men det spelar inte jättestor roll hur-som

Blev lite sugen på att göra det av samma anledning. Trist, hade förhoppningar på detta!

95:- är ju inte mycket för en 10.9 talisman iaf

*edit* eller 3 talismaner rättare sagt...

Medlem
Skrivet av BladeCrazy:

"Till sist griper The Park tag om en, men för lite för sent."
Kan man skriva "för lite för sent."?

Med ett kommatecken så går det bra. För lite, för sent.

Medlem

Så underligt egentligen. Gillar så mycket som funcom gjort, men det är som att de alltid ligger på ättestupan. Jag antar att det är något som saknas hela tiden. Kanske kommer de lite för sent med sina saker och andra mer skinande projekt har landat hos folk. Eller så är de för smala.


signatur

K9
:.:

Medlem

Spelar inte skräckspel vanligtvis, senast var nog tidiga Silent Hill och Resident Evil. Så det gav mig en del *jumps* och som TSW spelare uppskattade jag att få mer story kring Atlantic Park.
Precis som TSW så är det, som recensenten påpekar, mycket i hur de formar storyn som är subtilt och abstrakt.

Och visst; det är många ställen där handlingarna är helt ologiska. Man ska nog se det mer som en interaktiv skräckfilm än ett spel. Som vi alla vet är karaktärernas handlingar i dylika filmer ofta långt från logiska.

Jag tror att de TSW spelare som sätter storyn högt kommer att uppskatta "The Park". Och säkert många andra, men som sagt spelar jag väldigt sällan skräckspel; så jag kan inte bedöma spelet med såna ögon

Vad jag däremot tar med mig är fler hints och "easter eggs" kopplade till TSW än jag hade räknat med (inte alla är kopplade till storyn om Atlantic Park). Och en känsla att det här bara är det första i en rad av single-player upplevelser som hämtas ur The Secret World.

Medlem
Medlem

För 100 spänn så förtjänar spelet ett bättre betyg..2 av 5 passar bättre på halo 5.

1
Skriv svar