F1 2010 - utvecklarvideo

Robot
Medlem
F1 2010 - utvecklarvideo

Oj, den har funnits ett tag... sen den 2 juli närmare bestämt. Hur som helst ska bli intressant att se hur detta spelet blir. Kommer tyvärr inget demo som de sa att det skulle göra för ett tag sedan.
Här är ett rätt bra ingame-klipp i alla fall.
Spa in the dry


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Jag är definitivt intresserad. Har alltid velat ha ett F1 spel men har ju aldrig kommit något till någon av de konsollerna jag har haft eftersom ps hade ensamrätt. Nu när det äntligen kommer till 360 och dator så ska det definitivt tänkas igenom. Eftersom det inte kommer något demo så väntar jag nog på en recension, tänker inte köpa grisen i säcken när den kostar 600 spänn.

Skrivet av RawSnake:

Oj, den har funnits ett tag... sen den 2 juli närmare bestämt. Hur som helst ska bli intressant att se hur detta spelet blir. Kommer tyvärr inget demo som de sa att det skulle göra för ett tag sedan.
Här är ett rätt bra ingame-klipp i alla fall.
Spa in the dry

Oj, lite klantigt av oss då. Jag blev lurad av att filmen lades in i vårt arkiv väldigt nyligen, så jag tog för givet att det var en ny film. Nåväl, sannolikt många som inte sett den ändå. Men bra att du uppmärksammade!

Medlem
Skrivet av RawSnake:

Oj, den har funnits ett tag... sen den 2 juli närmare bestämt. Hur som helst ska bli intressant att se hur detta spelet blir. Kommer tyvärr inget demo som de sa att det skulle göra för ett tag sedan.
Här är ett rätt bra ingame-klipp i alla fall.
Spa in the dry

Tack för det, min favoritbana. Har kört en massa varv på den i Grid.

Hoppas spelet blir grymt


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Det ser ju inte ut att vara något visuellt mästerverk men hoppas att det är bra ändå... Känner mig spontant lite skeptisk, dock.

Medlem

oj, spa klippet var ju inge skönt att kolla på. Hoppas det förbättras rejält innan release alt att det det var konsollversionen som visades upp.
Kommer väl fler videos innan release så man tryggt kan inhandla detta. F1 spel växer ju inte på träd direkt

KoP
Medlem

Shit, senaste jag spelade ett F1 spel måste ha varit runt´93.
Var nog Formula one gran prix av Microprose vilket var riktigt
bra. Men i dagsläget så känns inte ett F1 spel personligen så
hett. Blir nog realådan.

Medlem

Hade det inte varit Code-urinfilter-masters som utvecklade det så hade köpet varit givet.

1
Skriv svar