Medlem
Reklam

Fy fan för all reklam på FZ.
Jag är så trött på den. Speciellt WoW reklammen.
Men bli fadder går mig också på nerverna.

Dags att byta sida

Antikvitet

Okej, hejdå!

Skämt åsido, FZ är en reklamfinansierad sajt. Att ha anställda, att betala frilansare, att köpa servrar och betala för bandbredd kostar pengar. Rätt mycket pengar kan tilläggas. Reklam är vår enda intäktskälla, så utan annonser hade vi inte funnits.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Tycker iallafall att ni ska ta bort alla flashreklamer. Rörande bilder är okej, men ingen jävla flash!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Kör med Adblock, vilket jag faktiskt har lite dåligt samvete för. Men faktum är att all Flashreklam ibland segar ner min dator (nej, det är inte en dålig dator) lite väl mycket.

Har ni funderat på att ha någon slags betaltjänst så man kan surfa reklamfritt med gott samvete?

Antikvitet

Zelaxe: Det går tyvärr inte att göra så, det hade i många fall inneburit att annonsörerna går någon annanstans, vilket hade lett till att vi inte kunnat finanisera verksamheten och hade fått dra ner på det vi gör.

Kyraal: Givetvis har vi funderat på det, men det hade varit som att sätta en spik i ögat på annonsörerna, om vi plockar bort den mest hängivna målgruppen. Så tyvärr är inte det ett alternativ i dagsläget. Gamespot kan göra det därför att Gamespot är Gamespot i storleksväg.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Jag lär inte byta sida
Ganska hooked, men som Kyraal skrev. Reklamen sölar ner datorn. Min är inte slö. Men det tar kraft.
Förutom reklamen är FZ bra. Man måste ju älska speeden när man ladda ner filer.
Ska testa adblock. Köper ändå inget som kommer i reklam här.
Speciellt inte Wow. Då e Harpan roligare

1
Skriv svar