Medlem
Recensioner.

Hej,

Jag skulle vilja se många fler spel recensioner från FZ. Det är väldigt sällan man får se nya recensioner. Jag gillar inte heller att ni recenserar några få spel, utan jag skulle vilja se recensioner av alla nya spel som släpps, eller de flesta iaf. De flesta recensioner som gjorts här brukar också dyka fram ett bra tag efter att själva spelet har släppts, det skulle vara ett stort plus om ni kunde testa spelen innan och hinna skriva klart en recension innan spelets release.

Nu vill jag inte klaga för mycket, älskar FZ för övrigt! :heart:

Tack på förhand
/Walt


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Ja, tycker det är tunnt med rec från FZ nu för tiden, iaf på PC-fronten, konsol kollar man ju inte på. FZ är bra på nyhetsbevakning, men spelrec. är det (för) få av.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

kan man skriva egna recensioner?

Medlem
Skrivet av ReyQune:

kan man skriva egna recensioner?

Du kan blogga på Fz.se, där har du möjlighet att skriva en rec så att andra kan läsa.


signatur

<3

Medlem
Skrivet av urken:
Skrivet av ReyQune:

kan man skriva egna recensioner?

Du kan blogga på Fz.se, där har du möjlighet att skriva en rec så att andra kan läsa.

Great.

Skägg.
10 Chambers

Det finns flera anledningar till detta:

1. Det är lågsäsong på spelfronten, hur många spännande titlar har släppts senaste kvartalet egentligen?
2. Vi recenserar alla spel vi får av distributörerna, får vi inte spel kan vi inte recensera dem. Det påverkar också när vi kan publicera recensionen. Tyvärr premieras fortfarande papperstidningar, så vi får oftast spelen sent, vilket gör det omöjligt att publicera ett vettigt test innan release.


signatur
Medlem

Okej tack, då förstår jag.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Redaktör

Som kuriosa kan jag berätta att vi testat 37 pc-spel hittills i år (info här). Samtidigt har vi testat 44 konsolspel (info). Med andra ord: trots att vi täcker sex konsoler (i praktiken tre - PS3, Wii och 360, de andra börjar bli gamla) dominerar pc:n fortfarande.

Vidare: totalt har vi testat 84 spel det första halvåret 2007. Det ger 13,5 recensioner per månad, eller lite knappt en varannan dag.


signatur
Medlem

hihi du sa sex

------
kör lite retro recensioner när det är low sesong. om nu nån vill/orkar


signatur

R.I.P The_maxx

1
Skriv svar