Warhammer: End Times – Vermintide

Medlem
Skrivet av neocon:
Skrivet av Sjobbe82:

Tror mer det kommer införa fler variationer av Skaven. Då det faktiskt heter Vermintide.

Det heter Warhammer: End Times - Vermintide. Så nästa DLC kan lika gärna heta Warhammer: End Times - Greenskin Frenzy.

Sure men problemet är att då skulle man behöva använda sig av endast snotlings som fiender och sure, orcer använder sig av dem i strid men inte i någon större mängd. Skavens fungerar i det här spelet p.g.a. att de attackerar i så stora mängder, men sure gör dem starkare men i färre antal så kan det fungera med orcer och goblins till viss del. Men samtidigt så är snotlings så små att man skulle kunna sparka på dem istället :>.

Medlem

Lirar med 2 polare och frugan. Sjukt kul att slakta råttor. Behöver mer puts men en fyra i betyg för co-op upplevelsen. Singeplayer är meh.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Sjobbe82:
Skrivet av Digu21:
Skrivet av Sjobbe82:
Skrivet av Jonrei:
Skrivet av Sapiens:

Synd att de verkar enbart ha just råttor som fiender, för kollar man på gameplayet verkar det rätt hyfsat, något att bygga vidare på om inte annat. Nu däremot blir jag trött på spelet innan jag ens börjat lira det.

Råttor är lite som kloaknivåer i spel, det man slänger in när man vill fylla ut ett spel eller kanske framhäva det andra man har. Men om det är det enda man har =|.

De har sagt att de jobbar på andra fiender som kommer senare antingen via dlc eller dylikt. Så förvänta dig antingen chaos eller greenskins i framtiden

Tror mer det kommer införa fler variationer av Skaven. Då det faktiskt heter Vermintide.
Skaven är ju en ras i Warhammer, en ras med armeèr , och i Vermintide är det Skaven som går till attack, de ser alla andra raser som lägre stående än dem och visst kan man alliera sig med andra raser men det vore en konstig twist om man helt plötsligt börja slåss med andra raser.
Få raser skulle också kunna ha samma mängder av fiender som svärmar upp på spelarna då de har starkare "basic" units.

Iofs hade nästan varit ganska ballt om de hade lagt in typ Chaos, just för de faktum att deras "basic units" är starkare! Blir en helt annan sorts svårighetsgrad.

ja precis Tänk en hord med Chaos warriors , Stormvermin skulle vara rena rama lekstugan , hehe

Enligt devsen är det högre chans än 50% att chaos är nästa addon som kommer, går att läsa på deras AMA på reddit

Medlem
Skrivet av Glore:
Skrivet av Sjobbe82:
Skrivet av Digu21:
Skrivet av Sjobbe82:
Skrivet av Jonrei:
Skrivet av Sapiens:

Synd att de verkar enbart ha just råttor som fiender, för kollar man på gameplayet verkar det rätt hyfsat, något att bygga vidare på om inte annat. Nu däremot blir jag trött på spelet innan jag ens börjat lira det.

Råttor är lite som kloaknivåer i spel, det man slänger in när man vill fylla ut ett spel eller kanske framhäva det andra man har. Men om det är det enda man har =|.

De har sagt att de jobbar på andra fiender som kommer senare antingen via dlc eller dylikt. Så förvänta dig antingen chaos eller greenskins i framtiden

Tror mer det kommer införa fler variationer av Skaven. Då det faktiskt heter Vermintide.
Skaven är ju en ras i Warhammer, en ras med armeèr , och i Vermintide är det Skaven som går till attack, de ser alla andra raser som lägre stående än dem och visst kan man alliera sig med andra raser men det vore en konstig twist om man helt plötsligt börja slåss med andra raser.
Få raser skulle också kunna ha samma mängder av fiender som svärmar upp på spelarna då de har starkare "basic" units.

Iofs hade nästan varit ganska ballt om de hade lagt in typ Chaos, just för de faktum att deras "basic units" är starkare! Blir en helt annan sorts svårighetsgrad.

ja precis Tänk en hord med Chaos warriors , Stormvermin skulle vara rena rama lekstugan , hehe

Enligt devsen är det högre chans än 50% att chaos är nästa addon som kommer, går att läsa på deras AMA på reddit

Precis! Warhammer End Times: Chaos Theory? hehe Nerå, blir nog ballt. Ska lätt köpa det isåfall.

Inaktiv
Skrivet av Thane:
Skrivet av Prixm:

Grejen med detta är ju just att det finns progression. Det som andra sådana här L4D-varianter saknar. Så det finns rum för att vilja spela mera.

Jag spelar Left 4 Dead 2 fortfarande och vill fortsätta eftersom det är roligt inte för jag vill låsa upp saker.

Det är roligt att få nya saker även fast man har spenderat 400 timmar på Payday 2.


signatur

The definition of insanity?

Medlem
Skrivet av HaxXt:

... , kanske göra/aktivera fällor och vara kreativ för att bemästra sina motståndare. Kanske kunna kicka dom in i spikväggar, tända eld på olja på marken, what not. ...

Jag gissar att någon har spelat Dark Messiah of Might and Magic? Jo, sånt hade ju säkert piffat upp spelet.
Har sett lite Vermintide gameplay på youtube och tycker ändå att det verkar rätt kul.

12
Skriv svar