Tydligare vid PM

Medlem
Tydligare vid PM

Jag skulle gärna vilja se att det blev betydligt lättare att se när man fått PM för jag finner det lätt att missa det. Gärna att texten blev röd (t.ex. 1 olästa meddelanden), eller varför inte ett mailutskick?

Tack för mig!


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

en popup när man kommer till sidan kanske vore nåt, funkar fint på andra ställen och man missar inte PM så lätt.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

W2k
Medlem

Vi kommer göra den texten mer synlig inom kort. Det ligger på min TODO.

Det blir dock ingen popup. Jag hatar popups.


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Medlem
Skrivet av W2k:

Det blir dock ingen popup.

Gött. Det är få saker som är så irriterande när man surfar än sidor som "slänger upp saker i ansiktet på en" när man surfar.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

popup på forum gillar jag

Medlem

Men det där men om man vill ha det som popup eller inte borde kunna vara en inställninsgrej. Så de som gillar att få sånt via en popup kan få det...

W2k
Medlem

Nu borde det vara betydligt mer uppenbart när man har fått ett meddelande. Särskilt om man kör Mozilla/Firefox! Och nej, inga popups.


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Medlem

Kanon, det blev bättre än vad jag hade hoppats på.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Jag ber om ursäkt för min idioti, men jag kan inte ens hitta någon inkorg längre. Hur ser det ut när man fått ett meddelande?


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Medlem

Fick du ett PM


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Aah, tack för det. Nu var det verkligen mycket tydligare. Bra jobbat, W2k!


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

1
Skriv svar