Kort men slafsigt - ny gameplay från Fallout 4

Robot
Kort men slafsigt - ny gameplay från Fallout 4

Brännboll och huvuden går verkligen inte ihop - hur spelar du Fallout?

#fallout-4, #bethesda-softworks


Medlem
Kort men slafsigt - ny gameplay från Fallout 4

DET ÄR SNART NOVEMBER !!!

Medlem

INTE VACKERT? Jag tycker Carl förtjänar kicken efter ett sådant påstående

Medlem

Sen angående frågan, går inte att svara på med alternativen som finns. Blandat, smyga, avstånd och snacka

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Smoo87:

INTE VACKERT? Jag tycker Carl förtjänar kicken efter ett sådant påstående

Come at me!


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Smoo87:

Sen angående frågan, går inte att svara på med alternativen som finns. Blandat, smyga, avstånd och snacka

Sista alternativet?


signatur
Medlem

Försöker pröva något nytt varje gång jag lirar Bethesda sandlådespel, så denna gång ska jag försöka mig på kastvapen och sedan får vi se.

Det hjälper att hitta på nån personlighet för att undvika att komma in i sin vanliga mönster, så tänkte något i stil med Crazy Ivan. Hade jag kunnat få se alla perks hade det nog varit enklare att planera ut såhär i förtid, bara jag inte slutar med massa intelligence, repair och valfri vapentyp igen.

k3m
Medlem

kör olika färdigheter i olika rollspel.

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Försöker pröva något nytt varje gång jag lirar Bethesda sandlådespel, så denna gång ska jag försöka mig på kastvapen och sedan får vi se.

Det hjälper att hitta på nån personlighet för att undvika att komma in i sin vanliga mönster, så tänkte något i stil med Crazy Ivan. Hade jag kunnat få se alla perks hade det nog varit enklare att planera ut såhär i förtid, bara jag inte slutar med massa intelligence, repair och valfri vapentyp igen.

Ahh låter grymt att köra så. Jag gör något liknande, men första genomspelningen i alla RPG blir typ "god" och satsa på smygande och att snacka mig ur situationer. Fallout och skryrim var samma sak. Första gången rätt god och ninjaliknande. Andra genomspelningen en blodtörstig galning. Blir säkert så nu med tänker jag. du kör Crazy Ivan, jag paxar Galne Gunnar.

Medlem

föredrar nästan alla, åtminstone dom fyra första är väl jag i fallout

FM-guru
F.d. Sisyr

Ruskigt fula "blodeffekter".

Medlem

ENERGI VAPEN Att se en människa förvångas till en liten vattenpöl är det mest tillfredställande man kan göra i ett postapokalyptiskt spel

alltid ruscha energivapen!!

Medlem
Skrivet av pippen1001:

ENERGI VAPEN Att se en människa förvångas till en liten vattenpöl är det mest tillfredställande man kan göra i ett postapokalyptiskt spel

alltid ruscha energivapen!!

Instämmer! Wazer wifles!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Smoo87:

Sen angående frågan, går inte att svara på med alternativen som finns. Blandat, smyga, avstånd och snacka

Sista alternativet?

Nope, kör inte lagom, tycker dessutom smyga omkring samt döda på avstånd hör ihop ;-), även döda tyst men effektivt på nära håll, i fallout finns inget som heter spela med måtta (läs lagom ).

Angående come at me. Att slå sönder skallar i fallout, är som att springa naken på en midsommaräng en solig dag <3. Så fy dig för att säga något annat än underbart

Medlem

Gillar smyga mig fram här och där (men Fallout och Elder Scrolls serien är rätt bristande på den här punkten), men vad gäller sjukvapen så det rätt häftigt när det flyger runt kroppsbitar här och där. Det hade man även i Thief 2 med zombierna.

Medlem

Hoppas att man kan slå iväg handgranater med brännbolls trät med.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem
Skrivet av rmpyro:

Hoppas att man kan slå iväg handgranater med brännbolls trät med.

Trait homerun, use a baseballbat to get a longer range with grenades. Jo men visst varför inte?

1
Skriv svar