Japp, det var Rutger Hauer i nya trailern från No Man's Sky

Robot
Japp, det var Rutger Hauer i nya trailern från No Man's Sky

Blade Runner-älskare sitter och nickar gillande åt referensen.

#no-mans-sky


Medlem
Japp, det var Rutger Hauer i nya trailern från No Man's Sky

en av filmhistoriens bästa monologer imo.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

en av filmhistoriens bästa monologer imo.

Instämmer. Dessutom till stor del improviserad. Det krävs en regissör av Ridley Scotts kaliber för att både ge skådespelare tillräckligt utrymme och få dem att känna sig så pass bekväma.

Allt med Blade Runner är magiskt. Musiken, det visuella, stämningen... En av mina topp-5 tveklöst!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Ja Blade Runner är en fantastik film och det är en otroligt bra scen. Därför det också är så jävla smaklöst att försöka köpa cred genom att försöka efterapa den i en reklam film.

FM-guru
F.d. Sisyr

Jag föredrar boken...

slå mig inte.

Medlem

Ber för livet att uppföljaren får musik av Vangelis i samma anda! Han gör halva filmen imo.


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Rutger Hauer är fantastisk bra och har alltid varit en väldigt grym skådis. Så det pirrar till när jag hör hans röst.

Medlem

Alltså, är det här spelet riktat mot teenyboppers?

Stilen påminner mig om Spore.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

*harkel*


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Roy Batty:

*harkel*


signatur
Medlem

Good shit! Rutger Hauer is the man.

Medlem

Grymt roligt att höra Hauers röst igen! Blade Runner är ett mästerverk och blir alltid lika glad när jag läser något som refererar till den!

Medlem

Vadååå *harkel*? Jag vill också förstååååå...känner mig som den långsamma kusinen som aldrig förstår vad som är kul =(

Medlem
Skrivet av Pa-pa-pastorn:

Vadååå *harkel*? Jag vill också förstååååå...känner mig som den långsamma kusinen som aldrig förstår vad som är kul =(

Med tanke på att du är ungefär ett halvår sent ute så får du nog fortsätta vara den långsamma kusinen som aldrig förstår vad som är kul


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem
Skrivet av Roy Batty:
Skrivet av Pa-pa-pastorn:

Vadååå *harkel*? Jag vill också förstååååå...känner mig som den långsamma kusinen som aldrig förstår vad som är kul =(

Med tanke på att du är ungefär ett halvår sent ute så får du nog fortsätta vara den långsamma kusinen som aldrig förstår vad som är kul

AAh määäh det är elakt...kan ju inte ens googla det här, jag känner mig maktlös.

1
Skriv svar