Kvinna mot natur i ny trailer för Rise of the Tomb Raider

Robot
Medlem
Kvinna mot natur i ny trailer för Rise of the Tomb Raider

Fanns ett bra Tomb raider på Xbox 1 som jag spelade för några år sedan. De nya som kommer nu känns så scriptade. Vet inte om det bara är jag som inte gett de nya en chans?

Medlem
Skrivet av MRZnr1:

Fanns ett bra Tomb raider på Xbox 1 som jag spelade för några år sedan. De nya som kommer nu känns så scriptade. Vet inte om det bara är jag som inte gett de nya en chans?

Det nya är faktiskt riktigt bra även fast det har sina scriptade stunder. Men jag tycker då du bör ge det en chans åtminstone

KoP
Medlem

Ååh.. detta och Fallout 4 släpps samma dag. Vilket spel ska man börja med? Lutar åt Fallout 4.

Medlem
Skrivet av MRZnr1:

Fanns ett bra Tomb raider på Xbox 1 som jag spelade för några år sedan. De nya som kommer nu känns så scriptade. Vet inte om det bara är jag som inte gett de nya en chans?

Körde igenom Tomb Raider på xbox one nu när det var gratis på xbox live. överaskande bra tycker jag. Nästa kommer bi ett köp nån gång efter jag är klar med fallout.

Medlem

Mördar maskinen Lara

Medlem

Lara är tillbaka och mördar oskyldiga djur för skojs skull. Finns en rolig video av Yahtzee där han påstår att hon är en kvinnlig version av Jason Voorhees.

Medlem

Jag är stor fan av både Fallout-serien och Bethesda men jag kommer skaffa Tomb Raider först, av två viktiga anledningar.

Trots att Fallout är av min favoritgenre så har jag fattat tycke för Tomb Raider sedan rebooten 2013, jag har aldrig gillat serien innan. Jag gav det en chans av en anledning; Rhianna Pratchett. Hon skrev manus och jag litar på att hon skriver bra. Bra manus alltså bra karaktärer, till skillnad från tidigare upplevelser med serien. Jag går djupare in på det i mitt blogginlägg om nån vill läsa.

http://purrespratstund.com/tomb-raider-nya-lara/

Andra anledningen jag kommer att köpa Tomb Raider först är... Bethesda. Jag gillar bethesda men det är alltid klokt att vänta med deras spel tills efter en patch eller två. Ni vet att jag har rätt.

Medlem

Ny trailer? Nu får det väl *** räcka.

Medlem
Skrivet av Purris:

Jag är stor fan av både Fallout-serien och Bethesda men jag kommer skaffa Tomb Raider först, av två viktiga anledningar.

Trots att Fallout är av min favoritgenre så har jag fattat tycke för Tomb Raider sedan rebooten 2013, jag har aldrig gillat serien innan. Jag gav det en chans av en anledning; Rhianna Pratchett. Hon skrev manus och jag litar på att hon skriver bra. Bra manus alltså bra karaktärer, till skillnad från tidigare upplevelser med serien. Jag går djupare in på det i mitt blogginlägg om nån vill läsa.

http://purrespratstund.com/tomb-raider-nya-lara/

Andra anledningen jag kommer att köpa Tomb Raider först är... Bethesda. Jag gillar bethesda men det är alltid klokt att vänta med deras spel tills efter en patch eller två. Ni vet att jag har rätt.

"Har aldrig gillat serien innan" - Det allra första var ju riktigt kreativt - bara det att man kunde stirra rätt ner i den där fantastiska u-ringningen var ju värt att starta datorn för

Medlem

Visst är det kass att det ska ha samma släppdatum som Fallout. Men som någon annan säger behöver oftast Bethesdas spel någon/några månader på sig att patchas.

Medlem

Nja, Underworld var bra mycket bättre än rebooten och detta såg väl sådär ut. Hoppas på färre QTE (helst inga alls) och en AI utan hive-mind så att stealth funkar utan att alla fiender vet exakt vart man är hela tiden, då kan det bli lite mer underhållande än vad föregångaren var.

Medlem

Det blir ett dag ett-köp här, lär inte ta lika lång tid att köra igenom TR som F4 så den ordningen blir bra.

Medlem

Synd bara att det dröjer ett år till om man vill ha det på PS4. Nån som vet varför? Microsoft som köpt till sig nån rättighet eller liknande?

Medlem
Skrivet av TheUnum:

Synd bara att det dröjer ett år till om man vill ha det på PS4. Nån som vet varför? Microsoft som köpt till sig nån rättighet eller liknande?

Precis så är det. MS har spelet tidsexklusivt i ett år på xbone men pc kommer om 3-4 månader. Suger ganska mycket imo men så får det vara.

Medlem
Skrivet av KoP:

Ååh.. detta och Fallout 4 släpps samma dag. Vilket spel ska man börja med? Lutar åt Fallout 4.

Why not both?

Medlem

Såg ju riktigt jävla bra ut!

KoP
Medlem
Skrivet av employed:
Skrivet av KoP:

Ååh.. detta och Fallout 4 släpps samma dag. Vilket spel ska man börja med? Lutar åt Fallout 4.

Why not both?

Jo jag kommer köpa båda på samma dag. Men det är svårt att spela 2 spel samtidigt.

1
Skriv svar