Jo, Sony arbetar fortfarande på egna PS Vita-spel

Robot
Jo, Sony arbetar fortfarande på egna PS Vita-spel
Inaktiv
Jo, Sony arbetar fortfarande på egna PS Vita-spel

Awesome! Vitan förtjänar kärlek!!!

Medlem

Vitan är helt underbar, mer kärlek till den!

Medlem

Förstår inte alls varför den floppade. Jag älskar min PSV och använder den mycket mer än mitt 3DS, Freedom Wars, Pinball Arcade, Wipeout och Shinobido är bara några titlar som jag spelat de senaste månaderna.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Brukar ligga i sängen och remote spela Diablo III på min. Fungerar klockrent via Wifi.

Inaktiv
Skrivet av PcKaffe:

Förstår inte alls varför den floppade. Jag älskar min PSV och använder den mycket mer än mitt 3DS, Freedom Wars, Pinball Arcade, Wipeout och Shinobido är bara några titlar som jag spelat de senaste månaderna.

Själv spelade jag ut Nidhogg häromdagen, nu kör jag igenom The Bridge och därefter blir det nog Uncharted. Vitan har så sjukt många bra spel och det bärbara formatet är underbart, inte bara för när man reser men för toalettbesök, gameande innan man ska sova, spela på en liten skärm när man är trött och överväldigad etc. - det finns en anledning att nästan alla som faktiskt äger en Vita också älskar den.

Medlem

förstår inte hur någon kan spela på handhållet.
Inte för det är tråkigt, utan för iaf jag får kramp i händerna efter 5min.

Medlem

PsVita Äger!!! Gravity Rush är ett av de bästa spel som gjorts och 2an blir ett lätt köp

Medlem
Skrivet av Salami:

förstår inte hur någon kan spela på handhållet.
Inte för det är tråkigt, utan för iaf jag får kramp i händerna efter 5min.

Det är ditt problem. Du förstår inte hur NÅGON ANNAN kan göra något bara för att DU inte kan.

Medlem

Sålde min vita på tradera för ett par år sen. Gillade den, men kom aldrig några spel som jag ville ha, och sist jag kollade var det fortfarande lite tunt utbud. (för min smak)

Medlem
Skrivet av Surahero:

Brukar ligga i sängen och remote spela Diablo III på min. Fungerar klockrent via Wifi.

Funderar på att skaffa ps4 just av denna anledning, funkar det bra eller? Bild och så?

Medlem
Skrivet av m4gnify:
Skrivet av Salami:

förstår inte hur någon kan spela på handhållet.
Inte för det är tråkigt, utan för iaf jag får kramp i händerna efter 5min.

Det är ditt problem. Du förstår inte hur NÅGON ANNAN kan göra något bara för att DU inte kan.

Eh, skrev ju att det inte är tråkigt lr dåligt.
Men förstår bara inte hur folk är byggda, som kan hålla i små prylar.

Medlem
Skrivet av Salami:
Skrivet av m4gnify:
Skrivet av Salami:

förstår inte hur någon kan spela på handhållet.
Inte för det är tråkigt, utan för iaf jag får kramp i händerna efter 5min.

Det är ditt problem. Du förstår inte hur NÅGON ANNAN kan göra något bara för att DU inte kan.

Eh, skrev ju att det inte är tråkigt lr dåligt.
Men förstår bara inte hur folk är byggda, som kan hålla i små prylar.

Jag låter min vila mot lillfingrarna istället för att hålla den i ett grepp. På så sätt blir jag inte lika trött i fingrarna. Det finns ju dessutom "grips" att köpa till som gör den lite mer greppvänlig:


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Redaktör
Skrivet av Surahero:

Brukar ligga i sängen och remote spela Diablo III på min. Fungerar klockrent via Wifi.

Bara för att du sa det där tog jag med en Vita och Reaper of Souls till PS4:an hem från jobbet i dag, för funktionen är ju strålande. Men först fick jag fabriksåterställa Vitan: den tillåter bara inloggning med det första PSN/SEN-konto man reggar på den, och jag vill använda det jag har på min privata PS4:a (som är ett annat). Dumt.


signatur
1
Skriv svar