Hitman mördar stekare i senaste trailern

Robot
Hitman mördar stekare i senaste trailern

Det måste vara varmt att bära den där svarta kostymen i soliga Sapienza.

#nyhetstips, #hitman-2


Medlem
Hitman mördar stekare i senaste trailern

Hoppas det blir bra!

Medlem

Det finns en sak som gör mig så hyped för detta spel. Absolution var inget perfekt spel. De testade lite nya grejer, de berättade storyn lite annorlunda. Men det kändes som att det var en förberedelse inför detta spel. Ny grafikmotor, ai, modeller etc. Så nu när grunden är lagd, kan de göra spelet som vi alla faktiskt väntat på.

Medlem

Tänk att där kan vara så många banditer som måste mördas i en sådan mysig liten idyll.

Medlem

Känns lite konstigt att de ändrat honom i ansiktet från de förra två spelen... känns som en annan klon


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem
Skrivet av 413X:

Det finns en sak som gör mig så hyped för detta spel. Absolution var inget perfekt spel. De testade lite nya grejer, de berättade storyn lite annorlunda. Men det kändes som att det var en förberedelse inför detta spel. Ny grafikmotor, ai, modeller etc. Så nu när grunden är lagd, kan de göra spelet som vi alla faktiskt väntat på.

Håller med. Tyckte blood money är det bästa än så länge. Lite mer "Hitman-simulator" än hollywood-bajs.

Medlem

Att smyga i fullt dagsljus intill en enorm klocka med ett gevär låter inte direkt stealthy


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Jag räknade till fler livvakter än stekare som miste livet i trailern

Medlem
Skrivet av GREY-task:
Skrivet av 413X:

Det finns en sak som gör mig så hyped för detta spel. Absolution var inget perfekt spel. De testade lite nya grejer, de berättade storyn lite annorlunda. Men det kändes som att det var en förberedelse inför detta spel. Ny grafikmotor, ai, modeller etc. Så nu när grunden är lagd, kan de göra spelet som vi alla faktiskt väntat på.

Håller med. Tyckte blood money är det bästa än så länge. Lite mer "Hitman-simulator" än hollywood-bajs.

Blood Money är lätt det bästa liret i serien hittills och ett av de bättre liren i min spelsamling

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Salamikorv:

Tänk att där kan vara så många banditer som måste mördas i en sådan mysig liten idyll.

Det är ju en mysig liten italiensk idyll. Maffiamän i varje gathörn!

Medlem

Haha var inte stekaren väldigt lik Michael från GTA V?

Medlem

klick bait titel asså fan fan fan

1
Skriv svar