Skräm FZ-redaktionen – vinn skräckspelet Soma!

Robot
Skräm FZ-redaktionen – vinn skräckspelet Soma!

Gör något med Halloween-tema, visa oss hur det ser ut och vinn Frictionals skräckis till pc eller PS4.

#frictional-games, #soma


Inaktiv
Skräm FZ-redaktionen – vinn skräckspelet Soma!

Synd bara att jag kan få tag i spelet billigare än en pumpa :/


signatur

You can´t kill whats already been killed!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av GRiZZHARD:

Synd bara att jag kan få tag i spelet billigare än en pumpa :/

Haha, orimligt!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av GRiZZHARD:

Synd bara att jag kan få tag i spelet billigare än en pumpa :/

Haha, orimligt!

Vissa nyttjar fickrea, det är ju billigare, en pumpa brukar vara för stor för den sortens rea ;-).

Låter som en rolig tävling, får se om man kan få någon inspiration så man kan delta i tävlingen

Inaktiv
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av GRiZZHARD:

Synd bara att jag kan få tag i spelet billigare än en pumpa :/

Haha, orimligt!

Vi har dock inte butiker i skogen som i concretejungle aka sthlm/Norrland
Pumpa, bensin, kan jag inte göra en is-skulptur ist? >< passar bra nu när det är minus 10


signatur

You can´t kill whats already been killed!

Medlem
Skrivet av GRiZZHARD:

Synd bara att jag kan få tag i spelet billigare än en pumpa :/

Då undrar jag vad du har för butiker som säljer pumpor för typ 200 kr.
Du kan få en pumpa för bra mycket mindre, senast jag kollade kunde jag köpa en pumpa större än en skalle för ca 20 spänn. Men ja somliga är då snåla att göra något kreativt

samt tror jag inte ens du varit i norrland med din teori om butiker här uppe, tror du att vi norrläningar har 10 mil till närmsta granne med? Och tror du vi har isbjörnar på gatorna?

Inaktiv
Skrivet av zliddret:
Skrivet av GRiZZHARD:

Synd bara att jag kan få tag i spelet billigare än en pumpa :/

Då undrar jag vad du har för butiker som säljer pumpor för typ 200 kr.
Du kan få en pumpa för bra mycket mindre, senast jag kollade kunde jag köpa en pumpa större än en skalle för ca 20 spänn. Men ja somliga är då snåla att göra något kreativt

samt tror jag inte ens du varit i norrland med din teori om butiker här uppe, tror du att vi norrläningar har 10 mil till närmsta granne med? Och tror du vi har isbjörnar på gatorna?

30 mil till närmaste sjukhus. 5mil från närmaste granne.


signatur

You can´t kill whats already been killed!

Medlem

Jag köpte vår pumpa på City Gross för 150:- så 200:- är fasiken inte att ta i!
Går man på torget så skall de ha 120:- + för väldigt små pumpor.

Detta är i mörkaste delarna av Småland.

Medlem
Skrivet av Pippolei:

Jag köpte vår pumpa på City Gross för 150:- så 200:- är fasiken inte att ta i!
Går man på torget så skall de ha 120:- + för väldigt små pumpor.

Detta är i mörkaste delarna av Småland.

Ish! Nästan så man får köpa på sig pumpa ett tag innan halowen, det där är ju rövarpriser för något som knappast kan vara någons favoritföda?

Redaktör
Skrivet av Pippolei:

Jag köpte vår pumpa på City Gross för 150:- så 200:- är fasiken inte att ta i!
Går man på torget så skall de ha 120:- + för väldigt små pumpor.

Detta är i mörkaste delarna av Småland.

Det där hade vi inte tagit med i beräkningen. Tävlingskravet är uppdaterat, det går bra att göra skrämmande Halloween-grejer av typ vadsomhelst. Skicka bild/film till oss på det du gjort för vinstchans.


signatur
Medlem

Boggidy-boggidy-BOOO!

Man kan faktiskt även göra en cool pumpa utan att tänka på att det är en tävling. Tävlingen kan bara vara en bonus.

Medlem
Skrivet av GRiZZHARD:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av GRiZZHARD:

Synd bara att jag kan få tag i spelet billigare än en pumpa :/

Då undrar jag vad du har för butiker som säljer pumpor för typ 200 kr.
Du kan få en pumpa för bra mycket mindre, senast jag kollade kunde jag köpa en pumpa större än en skalle för ca 20 spänn. Men ja somliga är då snåla att göra något kreativt

samt tror jag inte ens du varit i norrland med din teori om butiker här uppe, tror du att vi norrläningar har 10 mil till närmsta granne med? Och tror du vi har isbjörnar på gatorna?

30 mil till närmaste sjukhus. 5mil från närmaste granne.

hade 2 mil om jag bodde utanför umeå och hade 20 meter till grannarna mina men okay

Medlem
Skrivet av Pippolei:

Jag köpte vår pumpa på City Gross för 150:- så 200:- är fasiken inte att ta i!
Går man på torget så skall de ha 120:- + för väldigt små pumpor.

Detta är i mörkaste delarna av Småland.

köpte två pumpor igår på coop i rätt lagom storlek för 7 kr kilot då vägde dom kanske kring 1,5 kilo var

Medlem

Jag har gått och målat en bild i Photoshop, men nu i efterhand inser jag att det inte var speciellt smart - med tanke på att jag måste ha med FZ:s logga i bilden. Jag menar, bilden kan ju tekniskt sett diskas eftersom "vem som helst" kan rita in loggan på någon annans verk?

Samtidigt tycker jag det är jävligt trist att inte bidra, när jag satt halva dagen på att göra bilden. Har ni nåt tips på hur jag kan lösa detta?

Redaktör
Skrivet av Diezel:

Jag har gått och målat en bild i Photoshop, men nu i efterhand inser jag att det inte var speciellt smart - med tanke på att jag måste ha med FZ:s logga i bilden. Jag menar, bilden kan ju tekniskt sett diskas eftersom "vem som helst" kan rita in loggan på någon annans verk?

Samtidigt tycker jag det är jävligt trist att inte bidra, när jag satt halva dagen på att göra bilden. Har ni nåt tips på hur jag kan lösa detta?

Du har ett privat meddelande.


signatur
1
Skriv svar