Kommer Overwatch till Xbox One och Playstation 4?

Robot
Kommer Overwatch till Xbox One och Playstation 4?
Medlem
Kommer Overwatch till Xbox One och Playstation 4?

Det vore ju världens miss att inte släppa Overwatch till konsol helt enkelt. I en värld där Hearthstone spelas på mobiler och Diablo liras i soffan är detta praktiskt taget en garanti.

Inaktiv

Ur askan från Titan kommer Overwatch.

Medlem

Detta spelet är perfekt gjort för konsol oxå, det märks efter att ha sett flera timmar om det.

Medlem
Skrivet av EpicGoblin:

Detta spelet är perfekt gjort för konsol oxå, det märks efter att ha sett flera timmar om det.

På vilket sätt är det perfekt för konsol?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Gnällkuk
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av EpicGoblin:

Detta spelet är perfekt gjort för konsol oxå, det märks efter att ha sett flera timmar om det.

På vilket sätt är det perfekt för konsol?

För att fps är bättre i 30fps, duh!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av EpicGoblin:

Detta spelet är perfekt gjort för konsol oxå, det märks efter att ha sett flera timmar om det.

På vilket sätt är det perfekt för konsol?

Det är som alla andra fps som finns på konsol, så som Cod eller borderlands. Plus att jag såg någonstans i inställningarna att du kunde använda handkontroll.

Medlem
Skrivet av EpicGoblin:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av EpicGoblin:

Detta spelet är perfekt gjort för konsol oxå, det märks efter att ha sett flera timmar om det.

På vilket sätt är det perfekt för konsol?

Det är som alla andra fps som finns på konsol, så som Cod eller borderlands. Plus att jag såg någonstans i inställningarna att du kunde använda handkontroll.

Jaha, jo, det är klart att det underlättar om man kan spela med handkontroll på konsol.

Jag tänkte mer om det var något specifikt som andra FPS-spel saknar.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Testar gärna i framtiden, behövs alternativ nu när FPS-genren har börjat stagnera.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Trode det var känt redan ?

Medlem
Skrivet av tricky:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av EpicGoblin:

Detta spelet är perfekt gjort för konsol oxå, det märks efter att ha sett flera timmar om det.

På vilket sätt är det perfekt för konsol?

För att fps är bättre i 30fps, duh!

blizz nöjer sig nog inte med 30fps


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av tricky:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av EpicGoblin:

Detta spelet är perfekt gjort för konsol oxå, det märks efter att ha sett flera timmar om det.

På vilket sätt är det perfekt för konsol?

För att fps är bättre i 30fps, duh!

blizz nöjer sig nog inte med 30fps

Finns en "limit to 30 fps"-kryssruta i spelets grafikinställningar.

Medlem
Skrivet av Tomtampong:
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av tricky:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av EpicGoblin:

Detta spelet är perfekt gjort för konsol oxå, det märks efter att ha sett flera timmar om det.

På vilket sätt är det perfekt för konsol?

För att fps är bättre i 30fps, duh!

blizz nöjer sig nog inte med 30fps

Finns en "limit to 30 fps"-kryssruta i spelets grafikinställningar.

ohfan :/


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av EpicGoblin:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av EpicGoblin:

Detta spelet är perfekt gjort för konsol oxå, det märks efter att ha sett flera timmar om det.

På vilket sätt är det perfekt för konsol?

Det är som alla andra fps som finns på konsol, så som Cod eller borderlands. Plus att jag såg någonstans i inställningarna att du kunde använda handkontroll.

Jaha, jo, det är klart att det underlättar om man kan spela med handkontroll på konsol.

Jag tänkte mer om det var något specifikt som andra FPS-spel saknar.

Det har unika karaktärer och ett underbart gameplay. Det är lite som tf2 fast blizzard version. Det är för mig mkt mer underhållande

Inaktiv

Det är ju inte för ingenting som vissa vapen aimar sig själva.

Medlem

Så länge det inte blir/blev fördummat eller nedsaktat på något sätt för att fungera på konsol, bryr jag mig inte. Helst vill jag ju att konsol får sin egen version av spelet som med Diablo. Blizzard är ju faktiskt en av dom få kvar som sätter PC i första rummet. Återstår att se.

Skägg.
10 Chambers

Ser helt klart ur flera av karaktärerna skulle kunna funka med gamepad-styrning, medan andra snabbare skulle bli lite awkward.


signatur
Medlem

Fps konsol funkar.
Kanske inte optimalt lite som att köra biljard med en sopkvast


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Gnällkuk
Skrivet av Tomtampong:
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av tricky:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av EpicGoblin:

Detta spelet är perfekt gjort för konsol oxå, det märks efter att ha sett flera timmar om det.

På vilket sätt är det perfekt för konsol?

För att fps är bättre i 30fps, duh!

blizz nöjer sig nog inte med 30fps

Finns en "limit to 30 fps"-kryssruta i spelets grafikinställningar.

"Enhance to 30 fps" ska det nog stå.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Vadå spelar folk FPS spel fortfarande på konsoler?
Skaffa PC ffs!!!

Medlem
Skrivet av Molotov:

Fps konsol funkar.
Kanske inte optimalt lite som att köra biljard med en sopkvast

ja, sopkvasten funkar men det är inte lika effektivt.

1
Skriv svar