Tiger Woods otrohetsaffärer kan ha skadat spelen

Robot
Tiger Woods otrohetsaffärer kan ha skadat spelen
Medlem
Tiger Woods otrohetsaffärer kan ha skadat spelen
Citat:

Bäste herr Tiger har uppenbarligen inte haft några problem att hitta hålen

AHAHAHA!!!!

Medlem

Är dom säkra på att det inte är piraterna som är problemet?!

Inaktiv

Jag skulle bedöma det som en kombination av andra faktorer. Tror största anledningen är att det är så likt 10:an. En annan är ekonomin - Jag och flera kompisar köper betydligt färre spel nu när det är brist på jobb. Och när man väl köper ett nytt spel köper man inte en nätt uppdatering av ett spel som man redan har.
Teorin om att otrohets dramat skulle påverka försäljningen tror jag har det minsta att göra med saken... Om ens någon.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Drapan:
Citat:

Bäste herr Tiger har uppenbarligen inte haft några problem att hitta hålen

AHAHAHA!!!!

Så jävla klockrent.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Jag tycker det är bra, meningslöst att pumpa ut de här golfspelen, Woods kan gå och lägga sig.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ja, det är som sagt samma jävla spel som kommer år efter år, det KAN ju vara det som gör det. Har man ett Tiger Woods så har man alla. FÖRNYELSE kan ju funka för att få sälja lite mer spel

Medlem

Jag tror att det varken beror på piratkopiering eller "skandalen". Jag känner inte en jävel som skulle vilja köpa ett golfspel. Och vad jag läst verkar ju inte spelen vara så otroligt underhållande.

Medlem

Jag drar nog hellre 18 hål utomhus än sätter mig vid TV/PC för att slå lite golfbollar, det kanske blir ett köp till vintern (om den kommer) men jag tvivlar på't.

Medlem

Jag tror nog mera på att spelen har blivigt så grymt tråkiga, det är ingen känsla i dem och när man spelar kariär läge i spelen så är man lika bra som profsen efter 2 rundor.

Medlem

Tidigare köpte jag alltid nya versionen varje år, sen blev det varannat år. Nu är 08 min senaste.

Höll på att köpa 10:an förra året men tänkte att jag lika gärna kunde vänta på 11:an.

Nu när jag faktiskt tänkte köpa 11:an så kände jag inte för det trots allt. På något sätt känns det inte bra att köpa något med Tiger Woods på framsidan...

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Drapan:
Citat:

Bäste herr Tiger har uppenbarligen inte haft några problem att hitta hålen

AHAHAHA!!!!

Så jävla klockrent.

Hahaha!

Medlem

Sebastian i högform. *fniss*


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

att den gode herr woods inte är den dominant han en gång var kanske har något med saken att göra?

Medlem

"Bäste herr Tiger har uppenbarligen inte haft några problem att hitta hålen?"

xD

Aldrig varit ett fan av Tiger Woods-spelen så hade inte köpt det iaf

1
Skriv svar