GTA V vill skrämma skiten ur dig

Robot
GTA V vill skrämma skiten ur dig

Japp, det är den där helgen igen.

#rockstar, #gta-v-2


Medlem
GTA V vill skrämma skiten ur dig

Najs, so much to do, so many games to play, so little time.

Medlem

Det där modet lät ju fräckt nervkittlande! Kommer den stanna kvar efter halloween? Äger inte GtaV atm, inte riktigt känt för gta online då jag tröttna på det på ps3. Men nu verkar det ju smockat med saker att göra! Får man behålla sin karaktär från ps3 på ps4?

Medlem
Skrivet av Smoo87:

Det där modet lät ju fräckt nervkittlande! Kommer den stanna kvar efter halloween? Äger inte GtaV atm, inte riktigt känt för gta online då jag tröttna på det på ps3. Men nu verkar det ju smockat med saker att göra! Får man behålla sin karaktär från ps3 på ps4?

Står i artikeln.

Medlem

Ja man har samma online-karaktär emellan alla format/plattformar.

Skrivet av Smoo87:

Det där modet lät ju fräckt nervkittlande! Kommer den stanna kvar efter halloween? Äger inte GtaV atm, inte riktigt känt för gta online då jag tröttna på det på ps3. Men nu verkar det ju smockat med saker att göra! Får man behålla sin karaktär från ps3 på ps4?

Medlem

Slasher var riktigt, riktigt kul. Lirade säkert två timmar i sträck på olika banor. Slasher IV är verkligen kolsvart och intensivt! Rekommenderas

Medlem
Skrivet av Dominus:
Skrivet av Smoo87:

Det där modet lät ju fräckt nervkittlande! Kommer den stanna kvar efter halloween? Äger inte GtaV atm, inte riktigt känt för gta online då jag tröttna på det på ps3. Men nu verkar det ju smockat med saker att göra! Får man behålla sin karaktär från ps3 på ps4?

Står i artikeln.

Suck. Ja, glasögon kanske. Ibland blir jag så trött på mig själv. 3e gången jag läste artikeln registrerade skallen datumet...

Medlem
Skrivet av Surahero:

Ja man har samma online-karaktär emellan alla format/plattformar.

Skrivet av Smoo87:

Det där modet lät ju fräckt nervkittlande! Kommer den stanna kvar efter halloween? Äger inte GtaV atm, inte riktigt känt för gta online då jag tröttna på det på ps3. Men nu verkar det ju smockat med saker att göra! Får man behålla sin karaktär från ps3 på ps4?

Härligt! Skulle kännas lite surt att förlora lyx lägenheten, bilarna, motorcykeln osv

Gnällkuk

Du har rollen som Slasher och dödar folk med... en hagelbrakare?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Själv fick man ju For Honor alpha access nu i helgen så detta har man inte tid med

Medlem

och inget till single player läget som vanligt


signatur

Meep!

1
Skriv svar