Fredagspanelen - Overwatch, grafikfejder och en radioaktiv överraskning!

Robot
Fredagspanelen - Overwatch, grafikfejder och en radioaktiv överraskning!
Medlem
Fredagspanelen - Overwatch, grafikfejder och en radioaktiv överraskning!

Avundsjuk......

Medlem

Lite smått avundsjuk....

Medlem

smörrebröd..


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Jävla tur man köpte den allra billigaste Fallout 4-versionen.

Medlem

haha den rösten när han hade masken på sig hade jag betalat för halloooo

Medlem
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Nocturnal:

Smörrebröd

Tävlingen dyker upp i nästa vecka!


signatur
Medlem

Är lite trött men jag tror de sa att Overwatch var lite pastigt och att Calle skulle döda alla som inte tänkte likadant.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Sapiens:

Är lite trött men jag tror de sa att Overwatch var lite pastigt och att Calle skulle döda alla som inte tänkte likadant.


signatur
Testpilot

Fredagsnördpanelen är nog namnet jag sätter på er idag

Medlem

Han sade "Setting" igen! Hädelse!


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

FZs Fredags-Znack kanske? Lite corny men vafan, det funkar! Och introt var fint men kanske lite långt, skulle gärna se att det var 5-10 sekunder och inte 30.

Medlem

Tycker helt klart att ni börjar hitta rätt känsla i era fredagspaneler, men snälla titta in i kameran och stå för f-n inte med ryggen mot den...

Testpilot
Skrivet av fikabulle:

Tycker helt klart att ni börjar hitta rätt känsla i era fredagspaneler, men snälla titta in i kameran och stå för f-n inte med ryggen mot den...

Jag håller med , calle är lite dålig att prata mot kameran men det blir nog bättre med tiden.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Harakiri:
Skrivet av fikabulle:

Tycker helt klart att ni börjar hitta rätt känsla i era fredagspaneler, men snälla titta in i kameran och stå för f-n inte med ryggen mot den...

Jag håller med , calle är lite dålig att prata mot kameran men det blir nog bättre med tiden.

Haha, tror inte ni förstår hur onaturligt det känns


signatur
Medlem

Är mest avis att jag ej har overwatch beta

Medlem

Jaha. Då avbeställer jag Collectors Edition. Herregud vilken plasthög..


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Tycker att det funkar bra med kamerakontakten, diskussionen är ju trots allt mellan Calle och Bennet och de sporadiska blickarna mot kameran gör tillräckligt för att vara inkluderande.

Måste säga att Pip-boy-utgåvan verkligen inte såg ut att leva upp till sitt pris. Nog för att svenska butiker höftade till med 1500kr och sedan vidhöll detta efter att retailpriset presenterades som $120, men den ser snarare ut att vara värd kanske en femhundring.

Medlem

Om jag säger smörrebröd jättemycket, har jag större chans då? I sådana fall är jag beredd!


signatur

Varför skriver ni om detta nu?

Medlem

haha, vilken skit pip-boyen verkar vara.

Ja där ser man. Vilken tur att man inte han boka den där
skräp pip-boyen


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Fallout 4 CE måste vara en av de sämsta någonsin.
Förvånad att den inte gick sönder när ni satte den på armen.

Medlem

Bra avsnitt! Mer av detta :)!

Testpilot
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Harakiri:
Skrivet av fikabulle:

Tycker helt klart att ni börjar hitta rätt känsla i era fredagspaneler, men snälla titta in i kameran och stå för f-n inte med ryggen mot den...

Jag håller med , calle är lite dålig att prata mot kameran men det blir nog bättre med tiden.

Haha, tror inte ni förstår hur onaturligt det känns

Kan tänka mig , så sätt en Falloutboy mask där som ni kan prata med bredvid kameran

Medlem

pipboy må vara plastigt skit kommer endå att sälja, folk är som galna i sånt här samlarskräp.

Färgerna i bakgrunden är för mycket "sweclocker" ni borde fixa en egen hörna med FZ färger och kalla det för Fredags Zonen


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Första gången jag sett programmet. Över förväntan kommer kolla fler gånger

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Molotov:

pipboy må vara plastigt skit kommer endå att sälja, folk är som galna i sånt här samlarskräp.

Färgerna i bakgrunden är för mycket "sweclocker" ni borde fixa en egen hörna med FZ färger och kalla det för Fredags Zonen

Under november ska vi se till att studion förses med flera olika bakgrunder.

Skrivet av Quiz:

Första gången jag sett programmet. Över förväntan kommer kolla fler gånger

Kul! Finns tre tidigare om du är sugen.

Skrivet av Vildjakt:

Är det verkligen så smart att basunera ut offentligt att ni har ett faktiskt exemplar av Fallout 4 på redaktionen?

Haha, vadårå? Skulle verkligen någon bryta sig in för att få tag i ett spel en dryg vecka innan release?


signatur
Medlem

Har en bokad pip boy editon. Tar nog och avbokar, vilket skräp det verkar vara.

Medlem
Skrivet av Vildjakt:
Skrivet av Vildjakt:

Är det verkligen så smart att basunera ut offentligt att ni har ett faktiskt exemplar av Fallout 4 på redaktionen?

Haha, vadårå? Skulle verkligen någon bryta sig in för att få tag i ett spel en dryg vecka innan release?

Med tanke på hur många som spelat MGS5 Phantom pain så är det nog rätt många gamers nu som vet hur man infiltrerar en bas... så ja, ni borde vara oroliga....

:D[/quote]

Det kommer någon utklädd till en låda som sätter en ballong runt FO4 och skickar upp det i luften?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

12
Skriv svar