Vill du lära dig spelutveckling? Köp filmguidning på Steam

Robot
Vill du lära dig spelutveckling? Köp filmguidning på Steam

Steams streaming-bibliotek har en avdelning för filmade guider.


Medlem
Vill du lära dig spelutveckling? Köp filmguidning på Steam

Youtube är annars helt fullt med guider för alla möjliga programvaror helt gratis. Dessa kanske är helt fantastiska. Men jag ser ingen anledning att betala för sådanahär videos om man inte vill.

Inaktiv

3D Buzz och Digital Tutors är också väldigt bra av egen erfarenhet men det kostar en liten slant i månaden. Men de håller industri standard på sitt material med mycket hög kvalitet.

Medlem
Skrivet av rosroborb:

Youtube är annars helt fullt med guider för alla möjliga programvaror helt gratis. Dessa kanske är helt fantastiska. Men jag ser ingen anledning att betala för sådanahär videos om man inte vill.

Näe det mesta är dumt att betala för om man inte vill.

Medlem
Skrivet av Eight08:
Skrivet av rosroborb:

Youtube är annars helt fullt med guider för alla möjliga programvaror helt gratis. Dessa kanske är helt fantastiska. Men jag ser ingen anledning att betala för sådanahär videos om man inte vill.

Näe det mesta är dumt att betala för om man inte vill.

Påminner mig om hur folk köper vatten på flaska i kiosk och butik. Önskar jag kommit på iden först...

Medlem

Köpte en spelmotor på Steam som var...av nån lägre kvalitet, med den kunde du göra spel som såg ut att vara från 2004.

Insåg senare att Unity och Unreal Engine var gratis och tankade hem istället + tittade på en hel del Youtube. Det senare var ett mycket bättre val.

1
Skriv svar