Alla olika titlar?

Medlem
Alla olika titlar?

Alla användare har ju titlar vid sitt namn, och jag undrar kort och gott vilka dessa är? Hur många finns det? Tycker mig ha sett hur många som helst.

Medlem

Det är lite hemligt tror jag. Om man bortser från vissa utvalda som fått personliga titlar så är Storröjare det "högsta" jag sett. Kommer nån gång runt 3000 kan jag avslöja

red:
http://www.fz.se/forum/thread.fz?id=2732
Q: Hur funkar titlarna?
A: Du kan få en ny titel genom att nå upp till ett visst antal skrivna inlägg. Det finns rätt många nivåer, och nej, vi tänker inte berätta vilka de är. Sedan finns det också medlemmar som har fått specialtitlar, vanligen på grund av relationer till FZ Crew eller för att de är särskilt trevliga. Det lönar sig inte att böna och be om en ny titel.

red2: ovanstående förtjänar rimligen lite klister eftersom det är en faq?!


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

japp som Hwergelmer skrev är det:P börja för guds skull inte med post-hunting nu bara för det!!:P


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Medlem

minne som en häst, i kombination med svart bälte klass 1 i googling, gav även denna tråd. buga er för min makt


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

Även Spindeln i nätet är en vanlig titel enligt det här: http://www.fz.se/forum/thread.fz?id=6865

Dock är det en del inlägg kvar tills Soya blir tvungen att dela med sig.

Medlem

Nja, "Spindeln i nätet" är snarare en ovanlig titel, eller som FAQ:en beskriver det, en specialtitel


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv
Skrivet av Hwergelmer:

Nja, "Spindeln i nätet" är snarare en ovanlig titel, eller som FAQ:en beskriver det, en specialtitel

Du kanske missade vad maxx sa i tråden som jag länkade till?

Skrivet av the_maxx:

Spindeln i nätet är inte en specialtitel utan titeln man får vid runt femsiffriga inlägg. Dock är det bara en person som nått upp i de höjderna än så länge.

Medlem

jaha, hoppsan


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av Jag:

http://www.fz.se/forum/thread.fz?id=2732
Q: Hur funkar titlarna?
A: Du kan få en ny titel genom att nå upp till ett visst antal skrivna inlägg. Det finns rätt många nivåer, och nej, vi tänker inte berätta vilka de är. Sedan finns det också medlemmar som har fått specialtitlar, vanligen på grund av relationer till FZ Crew eller för att de är särskilt trevliga. Det lönar sig inte att böna och be om en ny titel.

red2: ovanstående förtjänar rimligen lite klister eftersom det är en faq?!

*host host*
Varför inte klistra W2K:s FAQ?, ingen som kommer läsa den på sida 15 eller var den nu kan tänkas hålla hus


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Iceman har väl den högsta titeln vad jag har sett "Elitebonde" eller är det special titel?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Elitbonde är en special-titel. nolimitsoya.s är den högsta.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Antikvitet

Men inte ens nolimitsoya har nått toppen. Han är inte ens nära!


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

nj
Medlem
Skrivet av John:

Men inte ens nolimitsoya har nått toppen. Han är inte ens nära!

Säg inte sådär, soya kanske börjar tokspamma för att nå toppen!

Inaktiv

Näh. Nu sitter man här och skäms bara för att man har så lite inlägg. Dags att börja spamma nu


signatur

My way is better than yours :D

Medlem
Skrivet av Shampa:

Näh. Nu sitter man här och skäms bara för att man har så lite inlägg. Dags att börja spamma nu

vadå "börja"?


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

En annan liten fråga, kan man på något sätt se vilka som är online, typ få fram en lista eller liknande?

Medlem
Skrivet av NoName:

En annan liten fråga, kan man på något sätt se vilka som är online, typ få fram en lista eller liknande?

http://www.fz.se/medlem/online.fz , Just nu är --- medlemmar online, -- foruminlägg har postats idag.

Medlem

Där stod det ja, längst ner på sidan, såg inte tack

1
Skriv svar