Snart skarpt läge för Lara Croft – här är lanseringstrailern för Rise of the Tomb Raider

Robot
Snart skarpt läge för Lara Croft – här är lanseringstrailern för Rise of the Tomb Raider
Releasehästryttare
Snart skarpt läge för Lara Croft – här är lanseringstrailern för Rise of the Tomb Raider

Fallout 4 släpps tre dagar innan, tror de kommer sälja dåligt.

Medlem

Ska bli nice!

När det släpps till PC Q1 nästa år dvs.

Medlem
Skrivet av Devan:

Fallout 4 släpps tre dagar innan, tror de kommer sälja dåligt.

de tvivlar jag på!
har nästan lust att köpa mig en xbone för detta spel, ja visst fallout 4 och need for speed och cod är bra spel som kommer i November men underskatta ej Tom Raider

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Ska bli nice!

När det släpps till PC Q1 nästa år dvs.

Ja Tomb Raider ska spelas på PC!

Skrivet av Devan:

Fallout 4 släpps tre dagar innan, tror de kommer sälja dåligt.

Ja och att dom sa fuck you till fansen iomed inget PC släpp först.


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Inaktiv

Jag har inte spelat första än, men det ligger på hdd:n och väntar:)

Gillade inte musiken, annars gav det bra vibbar. Det är ett givet köp.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Fan vad jag vill ha spelet! Men hoppas att det floppar för att dom inte släpper det till ps4 samtidigt!

Medlem
Skrivet av jaicoas:

Fan vad jag vill ha spelet! Men hoppas att det floppar för att dom inte släpper det till ps4 samtidigt!

Bara att skaffa ett xbox. Ps4 blir först värt att köpa när det kommer lite bättre titlar. Typ som uncharted 4.

Medlem

Trist hon nedgraderat sin arsenal från USP 12+1 till den tråkiga 1911 6+1.

Snart har hon bara kniv o båge kvar ;).

Skämtåsido. USPen är väl lika ikonisk för tomb radider som glock och usp för cs.

Ser jävligt inressant ut dock, påminner om Drake nuförtiden.

Medlem
Skrivet av Devan:

Fallout 4 släpps tre dagar innan, tror de kommer sälja dåligt.

Jo, jag vet att jag är en minoritet som inte är det minsta intresserad av Fallout 4, så för mig är Tomb Raider det självklara valet

Medlem

Ska bli kul att spela när det släpps till PC, tills dess så känns det ganska ointressant.

Wtf ska PS4 ägarna få vänta ett år! Relese Q4 2016 enligt Webhallen, hade inte koll på detta..... då blir det ett köp till PC:n *kanske*

Medlem

Inga dåliga pattar hon ligger inne med, najs.

Ase
Medlem

Så länge det är konsollexklusivt så är det ointressant. (varför köpa nåt med sämmre prestanda bara för att spela ett spel väntar då hellre tills det kommer på pc & för förhoppningsvis ett bättre pris då)

Medlem
Skrivet av Emsa:
Skrivet av jaicoas:

Fan vad jag vill ha spelet! Men hoppas att det floppar för att dom inte släpper det till ps4 samtidigt!

Bara att skaffa ett xbox. Ps4 blir först värt att köpa när det kommer lite bättre titlar. Typ som uncharted 4.

Det är väll ingen som har en PS4:a som kommer att köpa en Xbox "bara" för att Microsoft mutat till sig tids exklusivitet på detta spelet. Folk med PS4 är bara arga nu!

Första gångs konsol köpare av den nu varande generationen visst! Men det hade de kunna åstadkomma utan att reta upp PS4 ägare med att erbjuda en fin Xbox bundle.

1
Skriv svar