Nyheterna på ettan och "Flera nyheter"-länken

nj
Medlem
Nyheterna på ettan och "Flera nyheter"-länken

Insåg precis en liten sak när jag satt och kikade genom vad som hänt i spelvärlden under veckan (inte haft tillgång till dator under tiden), efter att ha läst genom vad som fanns på ettan så kom jag ner till länken "Flera nyheter" som då pekar mot nyhetsdelen av FZ.
Dock så innehåller den samma och dessutom snäppet färre nyheter än vad ettan gör, och för att hamna i nyhetsarkivet så måste man scrolla sig genom hela sidan (ja, det finns en länk i vänstra menyn till arkivet/sökfunktionen, men det har inte med saken att göra) vilket imo är ett väldigt bökigt sätt för att förflytta sig på sidan.
Är en länk döpt till "flera nyheter" så förväntar man sig lite smått att det ska dyka upp andra nyheter än de man redan skummat genom när man klickar på den, inte att man ska behöva gå genom en färre mängd av samma nyheter och sedan få en länk till äldre nyheter (där man åter en gång måste scrolla ner en sida för att komma till nyheter man inte sett).

Skägg.
10 Chambers

Det är nog en kvarleva från gamla ettan, som innehåll bra mycket färre nyheter än idag. Vi ökade för att vi skriver så jäkla mycket nyheter, men jag tror inte vi ökade /nyheter


signatur
1
Skriv svar