Fredagspanelen - Overwatch, grafikfejder och en radioaktiv överraskning!

Medlem

Jag fick betakey sånt jäkla flyt. Är riktigt kul, lite rörigt innan man kan kartorna. Enda klagåmålet hitills är att långsamma gubbar som reinhart har en bit och gå en bit in i vissa matcher.

Medlem
Skrivet av Vildjakt:

Är det verkligen så smart att basunera ut offentligt att ni har ett faktiskt exemplar av Fallout 4 på redaktionen?

Spelet släpps inte innan november och det kräver download för att den ska funka, så även om nån knycker skivan så kan de inte göra nåt med den.

Medlem
Skrivet av fikabulle:

Tycker helt klart att ni börjar hitta rätt känsla i era fredagspaneler, men snälla titta in i kameran och stå för f-n inte med ryggen mot den...

Jag tror jag har lösningen på problemet :P, istället för ett runt bord, ett vanligt rektangulärt bord!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av nils45:
Skrivet av fikabulle:

Tycker helt klart att ni börjar hitta rätt känsla i era fredagspaneler, men snälla titta in i kameran och stå för f-n inte med ryggen mot den...

Jag tror jag har lösningen på problemet :P, istället för ett runt bord, ett vanligt rektangulärt bord!

Det blev lite stökigt när vi gjorde vår unboxing-debut


signatur
Medlem

kommer bli gott med lite smörrebröd ikväll

Medlem

Måste rätta er ännu en gång på Nvidia+AMD testet. Det är att ett Fury X + GTX980 Ti är bättre än ett Fury X och Fury eller GTX 980Ti och Titan X. Det visar inte att Fury X + GTX980 Ti är bättre än 2x 980 Ti eller 2x Fury X.

Faktum är att testet visar att Fury X + GTX980 Ti är 75% snabbare än ett enkelt Fury X och 68% snabbare än ett enkelt GTX980 Ti.Med tanke på att 2x av detta kort oftast når upp i 65-90% över ett enkelt är det en felaktig slutsats att Nvidia+AMD presterar bättre än 2x av samma kort.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

12
Skriv svar