Bli ett med naturen i svenska The Hunter

Robot
Medlem
Bli ett med naturen i svenska The Hunter

Något för jägarna att onanera till kanske.

Medlem

Testade spelet och jag såg inte ett enda djur att knäppa på säkert en timme. Antar att realismen är hög, kanske lite för hög :\

Medlem

Dom matar ju samma koncept som när det första Deer Hunter spelet släpptes för 100 år sedan, dvs. man springer omkring som en yr höna i skogen bärande en arsenal pipor, trumpeter och fan och hans moster. Av gameplay-filmer att döma känns spelet ungefär lika dynamiskt som då också.

Smygjakt i all ära, men när ska vi få se jakt med hund i digital form?

Medlem

Precis som med krig så är det bättre att göra det på dator än i verkligheten.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Som ett lugnare Far Cry 2 utan afrikaner...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Läcker grafik!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Längtar fortfarande efter ett spel där man får jaga jägare.

Medlem
Skrivet av Mahone:

Testade spelet och jag såg inte ett enda djur att knäppa på säkert en timme. Antar att realismen är hög, kanske lite för hög :\

Det som jag tycker är så bra med det här spelet är ju just det, när du yrade runt i en timme så var det hela tiden djur omkring dig som du antagligen inte märkte och skrämde bort. Innan jag fick döda mitt första djur tog det nog 1,5h in i jakttilfället, men nu har jag fällt en 7st på 1h. Grymt kul spel, även om jag inte är särskilt intresserad av jakt. Sen att det finns grymt låga chanser att t.ex hitta albinodjur eller djur med bara ett horn är också häftigt, samt att man kan hitta sovande djur etc. om man bara håller ögonen öppna och inte missar dem när de ligger där.

Inaktiv

har spelat några timmar, både för några dagar sedan och när det var i öppen beta. dom har dummat ner det ordentligt sedan betan kan jag säga.

om man inte fick häng på hur man skulle göra under betan kunde man knata omkring i timmar utan att hitta ett djur, vilket i sin tur är mer realistiskt, men efter en del patchande är antalet djur höjt, därmed mindre knatande och enklare.

men spelet är fortfarande i grund och botten en skogspromenad simulator från avalanche med underbar grafik :).

Medlem

Jäkligt snyggt, men vilka är målgruppen egentligen? Jag säger ingenting om hur bra spelet är, men det måste vara svårt att marknadsföra. Känns mer som ett tech-demo.

1
Skriv svar