Metroid har blivit kortfilm – se den här!

Robot
Metroid har blivit kortfilm – se den här!
Medlem
Metroid har blivit kortfilm – se den här!

"Beware citizen! You have infringed on the rights of Nintendo!"

Medlem

Väldigt läcker video måste jag säga, hade väldigt gärna sett mer av detta! Ska nog snabba mig och se den igen innan den försvinner

/ LordDaimos

Medlem

Så jäkla vackert. Jag beundrar verkligen kreativa talanger av det här slaget.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Riktigt snyggt! Vilken talang.

Själv har jag dock mycket svårt för att se/höra Samus prata.

Föredrar när hon var den där tysta, starka hjältinnan i Chozo-suiten snarare än någon typiskt amerikansk blondin med för mycket eye-liner

Medlem

Nu vill jag ha ett Metroid Prime i VR...

Medlem

Jag har sådan gåshud! Om en kortfilm på elva ynka minuter lyckas förmedla sådan filmmagi och stämning på den tiden, hur mycket klarar inte då en full filmatisering?? Hoppas! =D

Medlem

Blargh!
Kan dom inte pumpa ut typ ett sånt här avsnitt i veckan och göra en mini-serie om typ 4-5 avsnitt? Kthxbye

Medlem

Grymt!! Önskar att det kom en långfilm eller en ordentlig serie med flera 40mins avsnitt eller liknande. Som jag skrev i kommentaren på tuben, "Hats off, this was awesome!"

Medlem
Medlem
Skrivet av BigD:

Riktigt snyggt! Vilken talang.

Själv har jag dock mycket svårt för att se/höra Samus prata.

Föredrar när hon var den där tysta, starka hjältinnan i Chozo-suiten snarare än någon typiskt amerikansk blondin med för mycket eye-liner

Håller med! Eller så kunde de ha fortsatt som hon var från början där hon var nästan 2 meter lång och vägde 100kg istället för den lilla blonda. http://3.bp.blogspot.com/-HzQaGT8R5QM/Up_SbcPWEDI/AAAAAAAABaU...

Dock var filmen riktigt grym!


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

Medlem

Är det inte en smygreklam för ett kommande Metroid?


signatur

The price for freedom is eternal vigilance...

Medlem

Ge mig nytt spel nu!

Gen
Medlem

Episkt! Riktigt nice med filmgrain och all GCI passade perfekt i sammanhanget. Tyckte Samus skådisen spelade bra även om det var en smula "amerikanskt". Sen var hon fin att titta på

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Nu vill jag ha ett Metroid Prime i VR...

Tror det finns någon som kört Metroid Prime via Oculus Rift via emulatorn Dolphin
Har själv testat köra det i 3D med 3D-TV, dock så visades vapnet helt fel på skärmen då så det gick som inte köra tyvärr, annars skulle det varit hur läckert som helst att köra så


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Schyst, men synd att de förstörde flmen med grainfiltret.

1
Skriv svar