Dr Who-skådis är med i Just Cause 3

Robot
Medlem
Dr Who-skådis är med i Just Cause 3

Nice han är är min favorit doktor, sen matt smith^^ hoppas de har smugit in en tardis i Spelet man kan flyga runt med^^

Medlem

Tennant är helt klart min favorit som The Doctor. Vore kul om de slänger in några Dr Who-referenser och easter eggs i JC3


signatur
Medlem

Tom Baker är ju den bästa Dr-WHO skådisen.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Peter Capaldi är inte så dålig han heller. Var väldigt tveksam först men har fäst mig vid honom.

Medlem

Tennant och Eccleston är helt klart bäst!

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Peter Capaldi är inte så dålig han heller. Var väldigt tveksam först men har fäst mig vid honom.

Jag gillade inte alls honom i början, men när man vänjer sig vid bytet så är han faktiskt bra för rollen, enligt den typ av doktor denna inkarnationen ska vara:)

Medlem
Skrivet av sirme91:
Skrivet av Blackwolfe:

Peter Capaldi är inte så dålig han heller. Var väldigt tveksam först men har fäst mig vid honom.

Jag gillade inte alls honom i början, men när man vänjer sig vid bytet så är han faktiskt bra för rollen, enligt den typ av doktor denna inkarnationen ska vara:)

Svära som en borstbindare, det kan han också. Vore kul att höra det här i Just Cause.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Naae, hur fan kan ni tycka Tennant var bättre doktor än Matt Smith? Matt Smith säsongerna var för fan bland det bästa som gjorts på tv

Medlem

dr who är inte ens bra

Medlem

Alla är bra på sina sätt. Fast Eccleston är den jag tycker minst om. Tennant, Capaldi och Smith är lika bra enligt mig.

Kan inte uttala mig om de äldre säsongerna då jag inte sett dem.

.. Bring donna back ffs!

Medlem
Skrivet av Tomtampong:

dr who är inte ens bra

Heresy!!; )


signatur

Good Night, Good Luck

Medlem
Skrivet av Tomtampong:

dr who är inte ens bra

Det är tur att alla har olika smak och tycker olika, no?


signatur
Medlem
Skrivet av MrStrange:
Skrivet av Tomtampong:

dr who är inte ens bra

Det är tur att alla har olika smak och tycker olika, no?

Näe, det bästa vore om alla tyckte so jag.

1
Skriv svar