CoD: Black Ops 3 får mod- och banverktyg

Robot
CoD: Black Ops 3 får mod- och banverktyg
Medlem
CoD: Black Ops 3 får mod- och banverktyg

Det låter nästan som om jag kanske hittar tillbaka till god serien i mars då.... Eventuellt...


signatur

"We Want Fun And We Wanna Get Wasted" - Andrew W.K

Medlem

Wow, sedan cod4 har de ju bara inte hänt, även om Treyarch varit mer pcvänliga än IW senaste åren. Återstår att se om de kan leverera. Man ska komma ihåg att samtliga cod-spelen när modding o communityn var som störst, hade leverans av mod tools efter launch, dock om de dröjer ett halvår tills ded-filer släpps så lär chansen för att en communityn byggs vara rätt liten

Medlem

Activision ger stöd för moddar till sin dyrbaraste mjölkko?

Medlem

Kommer köpa direkt modverktyget släpps. Om inte annat för att skicka ett budskap om att sånt uppskattas oerhört mycket.

Detta är en bra nyhet.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Detta är första Call of Duty-relaterade nyheten på länge som får mig att bli intresserad av Call of Duty.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Gnällkuk
Skrivet av Bojkott:

Activision ger stöd för moddar till sin dyrbaraste mjölkko?

http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/520/436/cd6....

Ungefär samma reaktion när FAQn till Need for Speed som släpps nu på torsdag lades upp
"Q) Will there be paid DLC?
A) We plan to release a series of free content updates for Need for Speed. We currently have no plans for any paid DLC.

Q) Will there be micro transactions?
A) There will be no micro transactions."


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av tricky:
Skrivet av Bojkott:

Activision ger stöd för moddar till sin dyrbaraste mjölkko?

http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/520/436/cd6....

Ungefär samma reaktion när FAQn till Need for Speed som släpps nu på torsdag lades upp
"Q) Will there be paid DLC?
A) We plan to release a series of free content updates for Need for Speed. We currently have no plans for any paid DLC.

Q) Will there be micro transactions?
A) There will be no micro transactions."

Vad fan har hänt med spelvärlden egentligen?

Medlem

Rolig utveckling av serien.

Inaktiv
Inaktiv
Medlem
Skrivet av Joql:

Ne de här håller inte, nog kommer vi få ett roligt spel, men de är ingen slutprodukt som cod, cod2, cod4, mw2, blackops.

Stryk mw2 från den listan, de var ju det spelet som började pajja hela serien och därifrån som de dissade PC communityn genom att slopa dedicerade servrar, mod tools m.m

Gen
Medlem
Skrivet av Bojkott:

Activision ger stöd för moddar till sin dyrbaraste mjölkko?

http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/520/436/cd6....

Tror Doom är en bidragande orsak till detta med deras SnapMap verktyg. Activision vill ju inte vara sämre direkt. Så halleluja Bethesda!

Medlem

"March 2016, making mod kit for bo3 was to hard to make, but dont frighten, we will release at least 100 dlc's, so no need for mods"

Medlem

Bara jag som tror dem lockar folk med detta? Stod väl att de inte är säkra på att släppa det?

Känns för mig som bara en lockelse till fler förhandsbokmingar.

Medlem
Skrivet av Pzykoz:

Bara jag som tror dem lockar folk med detta? Stod väl att de inte är säkra på att släppa det?

Känns för mig som bara en lockelse till fler förhandsbokmingar.

Det står att allt som ska släppas kan komma att ändras eller tas bort. Så ja dom kommer med största sannolikhet inte släppa mod verktyg, alternativt en extremt avskalat dev kit.

Medlem

Är det inte helt för sent? 8 spel senare så gör dom som det var förr i cod4.. får se sen då om cod12 håller måttet.

Samt gjorde dom inte liknande uttalanden att typ blackops skulle få deddi och modtools?

Medlem
Skrivet av eessah:

Är det inte helt för sent? 8 spel senare så gör dom som det var förr i cod4.. får se sen då om cod12 håller måttet.

Samt gjorde dom inte liknande uttalanden att typ blackops skulle få deddi och modtools?

För sent för vad? För sent för dig?
Det går knappast dåligt för dem ekonomiskt. Detta är en klar bonus.

Medlem

Tänkte att alla eldsjälar som byggde tex Promod och andra mods för matcher har sedan länge tillbaka försvunnit in i något annat (men kan ha fel)

Sen är det väl inte riktigt försent för mig, men gammal gubbe är man ju snart
Ekonomiskt så äre inga problem för utvecklarna.

1
Skriv svar