Så här ser Xbox Ones nya ansikte ut

Robot
Så här ser Xbox Ones nya ansikte ut

Följ med på en guidad tur genom det nya gränssnittet.

#microsoft


Medlem
Så här ser Xbox Ones nya ansikte ut

har använt det ett tag. lite förvirrande i början men jag gillar det.

Medlem

Ser fint ut , undrar när Gears kommer till PC , någon som hört något mer? varit tyst ett tag nu.

Medlem

Jahaa.. en massa fyrkantiga bilder. Värsta nytänket och vilka sköna liiinjer alltså... Host


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Lite nostalgi:

Medlem
Skrivet av Tobbe:

Jahaa.. en massa fyrkantiga bilder. Värsta nytänket och vilka sköna liiinjer alltså... Host

Ja man skulle gjort allt i cirklar istället! Cirklar är det nya svarta!

Medlem
Skrivet av Freffo:

Saknar verkligen det gränssnittet. Men det nya fungerar ju hjälpligt iallafall.

Medlem
Skrivet av Freffo:

Så simpelt, så perfekt. Varför skulle de byta bort det gränssnittet?

Ser i alla fall ut som att det nya till One är en klar förbättring. Kan vara väldigt förvirrande ibland.

KoP
Medlem
Skrivet av Exxo:
Skrivet av Freffo:

Saknar verkligen det gränssnittet. Men det nya fungerar ju hjälpligt iallafall.

Det gamla var ju otroligt segt jämfört med det nyare till 360'n. Tror många har glömt det.

Medlem

Kommer man komma åt sina gamla 360-spel man köpt digitalt i xbone eller kanske hela 360-storen? Hittar ingen info någonstans om hur det kommer funka, jag har ingen 360 längre o hoppas att man inte behöver den för att komma åt spelen?

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Exxo:
Skrivet av Freffo:

Saknar verkligen det gränssnittet. Men det nya fungerar ju hjälpligt iallafall.

Det gamla var ju otroligt segt jämfört med det nyare till 360'n. Tror många har glömt det.

Minns när Microsoft uppdaterade gränssnittet. Och det var en väldig skillnad minns jag också när det kom till att snabbhet. Dock så saknar jag den första Xbox 360 menyn. Hade gärna velat se en uppiffad variant av den första Xbox 360 menyn på Xbox One som ett alternativ till Windows 10 menyerna.

1
Skriv svar