Första officiella klippet från Warcraft-filmen är här!

Robot
Första officiella klippet från Warcraft-filmen är här!
Medlem
Första officiella klippet från Warcraft-filmen är här!
Medlem

Om man skulle ta och leta fram de gamla Warcraft manualerna för att läsa på sig historien igen kanske.


signatur

"You look like you need a monkey."

Medlem

Är en speciell känsla man får av att se en spelserie man växt upp med närma sig bioduken. Noterade även Harvest Golems i Westfall 6 sekunder in i trailern.

Hype.

Medlem
Medlem

Jag såg en hel del till på Blizzcon förra året, både Stormwind och Dalaran såg riktigt coola ut. Sen är så klart frågan om filmen verkligen kommer bli bra, men det som jag fick se då såg i alla fall häftigt ut.

Medlem

Få se en film med Arthas nu så blir man ett med universum!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Skribent
Skrivet av Shuriko:

Om ett träd faller i skogen...

... Jag var alltså först på hela internet

Skrivet av Remus:

Få se en film med Arthas nu så blir man ett med universum!

Det här lär bli en succé, så det är nog inte omöjligt.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Shit, sjukt hajpad nu! Hoppas trailern leverar!

Medlem

All aboard the hype train!
Man har ju som suttit och väntat på att Blizzard ska göra något mastigare än "bara" fläskiga intros och outros.

Medlem

Imponerande! hoppas inte det är ca 7 år försent bara... Kanske man dammar av kontot efter biobesöket

Medlem
Skrivet av Remus:

Få se en film med Arthas nu så blir man ett med universum!

Nej tack, då kan jag lika gärna spela WC3 igen, ge mig något de inte har visat förut istället.

Medlem

Aldrig var något för warcraft utan mer starcraft, men detta ser jävligt bra ut dock

Medlem

10 June 2016 står det


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Jag tycker att mycket av det man såg (åtminstone i Stormwind) såg väldigt inklippt ut. Det kanske är något man fortfarande jobbar på, men det känns isåfall konstigt att inkludera det i en trailer.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Nerfa hans svärd!

Medlem

Super hype!!!


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Remus:

Få se en film med Arthas nu så blir man ett med universum!

Eftersom filmen kommer att handla om tiden kort efter att Orcs har anlänt till Azeroth och första kriget så borde ju en eventuell tredje del i serien av filmer ta upp Arthas. Iallafall om de vill göra det lätt för sig och ta ett krig per film.

Skrivet av brandter:
Skrivet av Remus:

Få se en film med Arthas nu så blir man ett med universum!

Nej tack, då kan jag lika gärna spela WC3 igen, ge mig något de inte har visat förut istället.

Så du menar att de ska hitta på sin egen "lore"? Något säger mig att du skulle gråtit som ett barn och gnällt även då. Vissa blir tydligen aldrig nöjda...

Inaktiv

Svårt att tro att detta blir bra alltså.

Medlem

Jag vill att detta ska bli bra så jävla mycket.

Medlem

går 1an bra kmr det ju garanterat göras 2 st irad eller 3 och dra sig emot arthas utan tvekan den saken är ju satt i sten iaf

Medlem

Dags för Blizzard att göra ett WoW 2.

Så... en trailer för en kommande trailer till en kommande film?

WTF...

Medlem
Skrivet av rickard.haring:

Så... en trailer för en kommande trailer till en kommande film?

WTF...

Som om detta är nytt? Har varit så väldigt länge

Förövrigt hoppas jag att filmen levererar.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av kattovisch:

Om man skulle ta och leta fram de gamla Warcraft manualerna för att läsa på sig historien igen kanske.

Kan rekommendera Warcraft novell böckerna, riktigt bra fantasy läsning där.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Ser onekligen ut som ett spel även i filmform. Kanske är det en vettig strategi att inte ändra stil från originalet, men det ser alldeles för...konstlat ut för att vara snyggt, om man frågar mig.

Medlem
Skrivet av Rydike:

Är en speciell känsla man får av att se en spelserie man växt upp med närma sig bioduken. Noterade även Harvest Golems i Westfall 6 sekunder in i trailern.

Hype.

Kände samma sak inför Street Fighter-filmen..


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Nu hoppas jag på en rejäl långkörare så det inte tar slut med en film


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Är det bara jag, men kan det vara världens kortaste trailer? Jag som ville se mer! Hyyyyype!

Medlem
Skrivet av Entombed:

Är det bara jag, men kan det vara världens kortaste trailer? Jag som ville se mer! Hyyyyype!

Riktiga trailern kommer som sagt på fredag

12
Skriv svar