Bärbart Castlevania

Flakmonkey
Bärbart Castlevania

Har valt mitt nästa bärbara projekt. Ser verkligen fram emot det här och
kommer passa perfekt till resorna till och från jobbet.

#blogg

Medlem
Bärbart Castlevania

Du kan även låsa upp Symphony of the Night i spelet.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Lås upp originalet i det för den versionen är bättre!

Medlem

Jag har aldrig klarat Rondo of Blood, men jag tycker fortfarande det är super-awesome. Symphony är också top-tier

Flakmonkey
Skrivet av Seraium:

Du kan även låsa upp Symphony of the Night i spelet.

Jo, men det har man ju klarat ett par gånger redan

Skrivet av Luftman:

Lås upp originalet i det för den versionen är bättre!

Jag tror dig, är inte ett superfan av grafiken i den här versionen, även om spelet är kul

Skrivet av DarkZide8:

Jag har aldrig klarat Rondo of Blood, men jag tycker fortfarande det är super-awesome. Symphony är också top-tier

Hittills är Sotn min personliga favorit i serien. Har alltid föredragit Metroidvania-upplägget framför det mer klassiska. Sen har ju de äldre spelen (det här inkluderat) inte världens bästa kontroll tycker jag.

Medlem
Citat:
Skrivet av DarkZide8:

Jag har aldrig klarat Rondo of Blood, men jag tycker fortfarande det är super-awesome. Symphony är också top-tier

Hittills är Sotn min personliga favorit i serien. Har alltid föredragit Metroidvania-upplägget framför det mer klassiska. Sen har ju de äldre spelen (det här inkluderat) inte världens bästa kontroll tycker jag.

Well, det är ju en del av charmen - att man helt ensam och med något styltiga kontroller går in i mörkret, i en lång ensam resa mot några av de mest mytomspunna skräck-monstren och Dracula Himself och ska besegra dem, fastän man bara (jämfört med dem) är blott en människa.

Lords of Shadow hade bättre kontroll, men jag tyckte ändå de tog bra vara på det där med ensam resa + svårighetsgraden (det var ju ganska långt emellan health fonts i det spelet)

1
Skriv svar