Bara 35 % av esportsfansen i USA spelar på pc

Medlem

Då är det inga problem att gå in på t.ex inet och slänga ihop den datorn för mindre? Intressant för senast jag försökte hamnade jag på ca 1000kr mer. Ja du måste köpa en ny konsol efter 7-10 år? Du menar alltså att du kommer så långt utan att nått i datorn antingen går sönder eller behöver bytas för att det blivit utdaterat? Intressant. Mitt trasiga grafikkort var tydligen onödigt att slänga, byta till bättre processor när den förra började bli lite väl dålig för nya spel hade tydligen inte heller behövts, så länge jag har en PC så går det att köra nya spel... fan då... aja bra att komma ihåg, blir inget nytt grafikkort, har ju ett low end för tillfället (hade inte mer att slänga på grafikkort när det förra gick sönder), det är ju inget måste för att kunna köra lite nyare spel. PC är både dyrare och billigare, allt beror på hur mycket spel du faktiskt köper. Gå in på inet.se och släng ihop en pc med 500+gb hdd för MAX 3500. Sen kanske man får ta med i beräkningarna att dom flesta inte har några problem med att köpa m$ produkter, det är ju ändå olagligt att köra piratversion. Eller kör m steam, spelar väl ingen roll när jag har svårt att se hur du ska kunna lyckas

Medlem

Jag saknar tumme ner funktionen


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Tomtampong:
Skrivet av Stich:

För skribenten, skillnaden mellan 35 procent och 65 procent är inte 30 procent utan det är antaglien 30 procentenheter eller 86 procent (65-35 = 30/35 = 86).

Nu var du taskig, han har ju kanske inte gått ut högstadiet.

Tack, andra gången på kort tid jag gör fel på det där.

Jodå, jag har gått ut högstadiet. För så länge sen att det är ok att ha glömt allt.

Elakt men samtidigt roligt skrivet av honom.

Fick mig ändå att tänka på en ung, väldigt på kille som var med på en hemvärnsövning. Han kände väldigt starkt att han ville få respekt och imponera på andra så han tog de begränsade kunskapsområdena han hade och utförde dessa bättre och mer nitiskt och läxade andra på det.

Det var nog ingen dålig kille, han behövde växa upp bara, men jävligt irriterade, och vann inga vänner och ingen respekt.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av zeotrix:

Har bott i USA en stund och jag tror fler spelar på konsol för att deras internet fortfarande befinner sig i tidigt 2000-tal i Europeiska mått mätt.

Polare till mig blev erbjuden pengar från spelare i staterna för att hosta spelservrar hemma då bredbandet här är guld.

Skrivet av marcus8958:

Skulle nog säga att spela på en laptop är för de som inte har några krav.

Min spellaptop springer i cirklar runt spelkonsoller.

Medlem
Skrivet av Ichinin:
Skrivet av marcus8958:

Skulle nog säga att spela på en laptop är för de som inte har några krav.

Min spellaptop springer i cirklar runt spelkonsoller.

Min brödrost kan spela alla spelen på max inställningar i 2000 fps.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Ichinin:
Skrivet av marcus8958:

Skulle nog säga att spela på en laptop är för de som inte har några krav.

Min spellaptop springer i cirklar runt spelkonsoller.

Min brödrost kan spela alla spelen på max inställningar i 2000 fps.

Kul för dig, men laptops är inte skit bara för att du haft nån 1500 kronors laptop med integrerad Intel grafikkrets.

Medlem
Skrivet av Ichinin:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Ichinin:
Skrivet av marcus8958:

Skulle nog säga att spela på en laptop är för de som inte har några krav.

Min spellaptop springer i cirklar runt spelkonsoller.

Min brödrost kan spela alla spelen på max inställningar i 2000 fps.

Kul för dig, men laptops är inte skit bara för att du haft nån 1500 kronors laptop med integrerad Intel grafikkrets.

Jag skiter fullständigt i vad personer säger att deras datorer klarar av då det alltid är lögner. Jag går endast efter resultat på benchmarks som tex notebookchecks tester på laptop gpuer.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Ichinin:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Ichinin:
Skrivet av marcus8958:

Skulle nog säga att spela på en laptop är för de som inte har några krav.

Min spellaptop springer i cirklar runt spelkonsoller.

Min brödrost kan spela alla spelen på max inställningar i 2000 fps.

Kul för dig, men laptops är inte skit bara för att du haft nån 1500 kronors laptop med integrerad Intel grafikkrets.

Jag skiter fullständigt i vad personer säger att deras datorer klarar av då det alltid är lögner. Jag går endast efter resultat på benchmarks som tex notebookchecks tester på laptop gpuer.

Och precis som du så skiter jag i vad du säger. I den stora världen så betyder inte din åsikt ett skit.Jag vet vad min hårdvara klarar av.

12
Skriv svar