Age of Empires II expanderar mot Afrika

Robot
Age of Empires II expanderar mot Afrika
Medlem
Age of Empires II expanderar mot Afrika

Jag som inte kört igenom kampanjen till The Forgotten ens.. ;P

Medlem

Inte jag heller, men jag älskar den nya kärleken till det här gamla spelet..

Nu ska bara Star Wars Galactic Battlegrounds få en HD verison så kan jag dö lycklig.

Medlem
phi
Medlem
Medlem

Piffa upp 3:an istället!


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Kul att det fortfarande släpps expansioner till detta spel.

Medlem

Bara jag som inte klarar av att spela Age of Empires längre? Älskade det grovt som barn. Men när jag testat på senare tid så har jag mått så dåligt av hur dålig och äcklig micron är. Går knappt att styra sina armier.

Medlem

Fattar inte vad alla ser i AoE2. Det är så otroligt uselt att det är pinsamt. Hackingt och slarvigt. Känns halvfärdigt. Många strategispel från den eran är bättre, men AoE2 hyllas som bara den.

Medlem
Skrivet av Eight08:

Fattar inte vad alla ser i AoE2. Det är så otroligt uselt att det är pinsamt. Hackingt och slarvigt. Känns halvfärdigt. Många strategispel från den eran är bättre, men AoE2 hyllas som bara den.

Det enda AoE2 gör bättre än andra RTS från den tiden är uppgraderingarna. Det var det som sålde spelet till mig.

Medlem
Skrivet av Morknox:
Skrivet av Eight08:

Fattar inte vad alla ser i AoE2. Det är så otroligt uselt att det är pinsamt. Hackingt och slarvigt. Känns halvfärdigt. Många strategispel från den eran är bättre, men AoE2 hyllas som bara den.

Det enda AoE2 gör bättre än andra RTS från den tiden är uppgraderingarna. Det var det som sålde spelet till mig.

Det kan jag hålla med om, absolut!

1
Skriv svar