Dice fortsätter att göra grymma Star Wars-trailers

Robot
Dice fortsätter att göra grymma Star Wars-trailers

Den senaste visar upp massiva strider på ökenplaneten Jakku från nya filmen.

#dice, #battlefield, #star-wars-battlefront


Medlem
Dice fortsätter att göra grymma Star Wars-trailers

Yes just yes

Medlem

Hade jag haft minsta intesse av ett multiplayer starwars hade jag nog varit sjukt hajpad, ett singleplayer spel i samma kaliber hade varit hundra gånger mer intressant.

Inaktiv

No joy. Kanske skulle börja göra trailers istället för spel.

Medlem

Varför skriker min alarmklocka så jävligt och tjuter följande:

"EA fick reda på att Lucasfilm skulle göra en ny Star Wars film efter ungefär 8-10 år. Fort! Hoppa på hype tåget och gör ett mediokert spel så vi tjänar miljarder med pengar!"


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Om det ändå vore singelplayer.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av Remus:

Varför skriker min alarmklocka så jävligt och tjuter följande:

"EA fick reda på att Lucasfilm skulle göra en ny Star Wars film efter ungefär 8-10 år. Fort! Hoppa på hype tåget och gör ett mediokert spel så vi tjänar miljarder med pengar!"

Betan var kul, så jag tror nog det här spelet kommer vara riktigt bra!

Medlem
Skrivet av Remus:

Varför skriker min alarmklocka så jävligt och tjuter följande:

"EA fick reda på att Lucasfilm skulle göra en ny Star Wars film efter ungefär 8-10 år. Fort! Hoppa på hype tåget och gör ett mediokert spel så vi tjänar miljarder med pengar!"

Uhm, för att disney gjorde en deal med dom för att EA faktiskt vill tjäna pengar likt majoriteten av företag? EA verkar bli bättre och bättre, försök ge dom lite tilltro iaf. Att tjäna pengar är något ett företag måste för att kunna utvecklas och expandera. I detta fallet ännu viktigare då det handlar om ett aktiebolag.

Medlem
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Remus:

Varför skriker min alarmklocka så jävligt och tjuter följande:

"EA fick reda på att Lucasfilm skulle göra en ny Star Wars film efter ungefär 8-10 år. Fort! Hoppa på hype tåget och gör ett mediokert spel så vi tjänar miljarder med pengar!"

Uhm, för att disney gjorde en deal med dom för att EA faktiskt vill tjäna pengar likt majoriteten av företag? EA verkar bli bättre och bättre, försök ge dom lite tilltro iaf. Att tjäna pengar är något ett företag måste för att kunna utvecklas och expandera. I detta fallet ännu viktigare då det handlar om ett aktiebolag.

Klart de får tjäna pengar men då skall det vara ett fantastiskt spel och välförtjänta pengar. Jag får bara känslan att detta kommer bara vara mediokert. Jag är väldigt skeptisk och inväntar recensioner från folk.

Iofs är jag fullt upptagen med Starcraft 2 Legacy of the Void och Fallout 4 hela hösten och vintern så...


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av adamtore:

No joy. Kanske skulle börja göra trailers istället för spel.

Det har jag sagt sen BF3


signatur

MattiAceGaming

Medlem

Tja jag gillade betan, men hade föredragit ett star wars spel med galactic conquest och singleplayer... men men

Medlem

EA: Jag älskade Mass Effect 2 och 3, trots treans slut. Dragon Age 3 visade att de kan rätta till misstag med en serie. Battlefield 3 har jag lirat 275 timmar. Jag har haft skoj.
Battlefield 4 köpte sent o på rea, allt inkl för 250kr, jag fick en fantastisk produkt. Dvs, de laga något som var skadat.

När det kommer till Battlefront, så har den serien aldrig haft något annat än en värdelös kampanj. När DICE gör sina spel, då är det i multiplayer de glänser, inte i singelplayer.

Varför önska sig något av en serie som inte hör hemma där? Varför önska sig något av en utvecklare man vet inte är deras expertis?

Med rätta förväntningar tror jag Battlefront blir underbart.

Medlem

SWBF will be amazing!.

Hade kul i betan så jag har förhandsbokat spelet trots att det inte har någon single player kampanj. Har förvisso inte rört kampanjerna i Battlefield 3/4 men en Star Wars kampanj skulle ha varit intressant om den skulle varit bra.

Medlem
Skrivet av Remus:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Remus:

Varför skriker min alarmklocka så jävligt och tjuter följande:

"EA fick reda på att Lucasfilm skulle göra en ny Star Wars film efter ungefär 8-10 år. Fort! Hoppa på hype tåget och gör ett mediokert spel så vi tjänar miljarder med pengar!"

Uhm, för att disney gjorde en deal med dom för att EA faktiskt vill tjäna pengar likt majoriteten av företag? EA verkar bli bättre och bättre, försök ge dom lite tilltro iaf. Att tjäna pengar är något ett företag måste för att kunna utvecklas och expandera. I detta fallet ännu viktigare då det handlar om ett aktiebolag.

Klart de får tjäna pengar men då skall det vara ett fantastiskt spel och välförtjänta pengar. Jag får bara känslan att detta kommer bara vara mediokert. Jag är väldigt skeptisk och inväntar recensioner från folk.

Iofs är jag fullt upptagen med Starcraft 2 Legacy of the Void och Fallout 4 hela hösten och vintern så...

Fallout 4 lär ju räcka längre än så skulle jag tro ;-). Nej tror inte heller på någon större hit, men folk verkar ju faktiskt ganska nöjda hitills av dom som kört betan

Medlem
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Remus:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Remus:

Varför skriker min alarmklocka så jävligt och tjuter följande:

"EA fick reda på att Lucasfilm skulle göra en ny Star Wars film efter ungefär 8-10 år. Fort! Hoppa på hype tåget och gör ett mediokert spel så vi tjänar miljarder med pengar!"

Uhm, för att disney gjorde en deal med dom för att EA faktiskt vill tjäna pengar likt majoriteten av företag? EA verkar bli bättre och bättre, försök ge dom lite tilltro iaf. Att tjäna pengar är något ett företag måste för att kunna utvecklas och expandera. I detta fallet ännu viktigare då det handlar om ett aktiebolag.

Klart de får tjäna pengar men då skall det vara ett fantastiskt spel och välförtjänta pengar. Jag får bara känslan att detta kommer bara vara mediokert. Jag är väldigt skeptisk och inväntar recensioner från folk.

Iofs är jag fullt upptagen med Starcraft 2 Legacy of the Void och Fallout 4 hela hösten och vintern så...

Fallout 4 lär ju räcka längre än så skulle jag tro ;-). Nej tror inte heller på någon större hit, men folk verkar ju faktiskt ganska nöjda hitills av dom som kört betan

Jo, får hoppas det. Det spelet borde räcka länge.

Jo. Folk verkar nöjda med betan iallafall. Får hoppas det blir ett bra spel men som sagt. Jag är väldigt skeptisk. Men inte direkt så att jag sitter och hoppas på det skall vara rent skit.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Wilfer88:

EA: Jag älskade Mass Effect 2 och 3, trots treans slut. Dragon Age 3 visade att de kan rätta till misstag med en serie. Battlefield 3 har jag lirat 275 timmar. Jag har haft skoj.
Battlefield 4 köpte sent o på rea, allt inkl för 250kr, jag fick en fantastisk produkt. Dvs, de laga något som var skadat.

När det kommer till Battlefront, så har den serien aldrig haft något annat än en värdelös kampanj. När DICE gör sina spel, då är det i multiplayer de glänser, inte i singelplayer.

Varför önska sig något av en serie som inte hör hemma där? Varför önska sig något av en utvecklare man vet inte är deras expertis?

Med rätta förväntningar tror jag Battlefront blir underbart.

Hear, hear...


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Ja en singleplayer som sagt... sluuuuurp. Multiplayer, not so much slurp...

Medlem

Kommer bli skönt med ett avslappnande FPS, tar det lagom seriöst.

Medlem

Gött o slippa massa singelplayer skit. Va juh hur kul som helst o testa betan. Den färdiga kommer Blir så bra.

Medlem
Skrivet av Remus:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Remus:

Varför skriker min alarmklocka så jävligt och tjuter följande:

"EA fick reda på att Lucasfilm skulle göra en ny Star Wars film efter ungefär 8-10 år. Fort! Hoppa på hype tåget och gör ett mediokert spel så vi tjänar miljarder med pengar!"

Uhm, för att disney gjorde en deal med dom för att EA faktiskt vill tjäna pengar likt majoriteten av företag? EA verkar bli bättre och bättre, försök ge dom lite tilltro iaf. Att tjäna pengar är något ett företag måste för att kunna utvecklas och expandera. I detta fallet ännu viktigare då det handlar om ett aktiebolag.

Klart de får tjäna pengar men då skall det vara ett fantastiskt spel och välförtjänta pengar. Jag får bara känslan att detta kommer bara vara mediokert. Jag är väldigt skeptisk och inväntar recensioner från folk.

Iofs är jag fullt upptagen med Starcraft 2 Legacy of the Void och Fallout 4 hela hösten och vintern så...

Du klagar för du tror SW:Battlefront kommer bli mediokert och säger i samma anda du ska spela SC2?

Tillåt mig småle.

Skrivet av TheJudge:

Gött o slippa massa singelplayer skit. Va juh hur kul som helst o testa betan. Den färdiga kommer Blir så bra.

Ingen tvingar dig spela single player. Du låter som en sådan person som vill ta bort produkter för att du inte tycker om dem. Vi som vill ha en SP kampanj säger knappast "ta bort MP!!". Herregud människa, väx till dig och skaffa perspektiv.


signatur

I drank what?

Medlem

Hoppas DICE konkar.

Medlem
Citat:

Pre-order to get 1 week early access

Jamen för fan. Det här är nästan lika illa som debaklet med förhandsbonusarna i Deus Ex Jag gillade Battlefront-betan, men EA:s approach till förhandsbokningar och communitysplittrande DLC-paket à la Battlefield får mig att rygga tillbaka i skräck.

Fin trailer och lovande gameplay, men jag tvivlar på att jag kommer att uppskatta slutprodukten. Jag svalde BF4-hypen med hull och hår och litar inte längre på att DICE kan leverera en fungerande produkt vid lansering.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Säger som många andra, hade det funnits en singleplayer-kampanj som dom verkligen lagt ner sig på så hade jag nog betalat vad som helst, endast multiplayer är inte intressant för mig alls. fruktansvärt tråkigt.

1
Skriv svar