Hämta Fallout 4 Pip-Boy-appen till din pekskärm

Robot
Hämta Fallout 4 Pip-Boy-appen till din pekskärm

Du kan börja drömma om hur det blir att ha dina stats med dig överallt.

#fallout-4, #fallout-shelter


Inaktiv
Hämta Fallout 4 Pip-Boy-appen till din pekskärm

Och i Windows, men det nämner ni inte eftersom ni är fanboys på den där jävla redaktionen.

MEG
Medlem

När kommer recensionen?


signatur

Death is only the beginning

Geeks Gaming
Skrivet av Törstig:

Och i Windows, men det nämner ni inte eftersom ni är fanboys på den där jävla redaktionen.

Medlem

Ni glömde att skriva att den finns på WP med ffs :'(


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Redaktör
Skrivet av Törstig:

Och i Windows, men det nämner ni inte eftersom ni är fanboys på den där jävla redaktionen.

Skrivet av Hymer:

Ni glömde att skriva att den finns på WP med ffs :'(

Har ni en länk? Jag hittar den inte. Den dyker upp vid googling (här), men länken funkar inte.


signatur
Medlem

Fan vad cool jag kommer vara nu.

Medlem

Är det tänkt att man kan dra nytta av den medans man spelar? Dvs uppdaterar den snabbt nog så jag kan ha plattan ståendes bredvid datorskärmen och kunna se exempelvis kartan konstant?

Eller är det mest tänkt som abstinens-lindring på jobbet?

Redaktör
Skrivet av MEG:

När kommer recensionen?

Tidigt nästa vecka skulle vi säga om vi fick säga det.


signatur
Medlem
Skrivet av Törstig:

Och i Windows, men det nämner ni inte eftersom ni är fanboys på den där jävla redaktionen.

I stället för att bara vara otrevlig så kan du väl dela med dig en länk? Inte ens Bethesda själva har gått ut med att det finns en app till Windows-enheter.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Törstig:

Och i Windows, men det nämner ni inte eftersom ni är fanboys på den där jävla redaktionen.

Skrivet av Hymer:

Ni glömde att skriva att den finns på WP med ffs :'(

Har ni en länk? Jag hittar den inte. Den dyker upp vid googling (här), men länken funkar inte.

Den verkar inte ha dykt upp på nätet än men den finns i storen på telefonen. Är väll någon indexering som måste köras.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Geeks Gaming

Har testat den nu på Demo och den är AWESOME!! Har testat massa skit appar till spel innan men denna funkar. Bästa av allt är att man kan köra Atomic Command/Missile Command vilket är bättre än många spel till mobilen

Redaktör
Skrivet av Hymer:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Törstig:

Och i Windows, men det nämner ni inte eftersom ni är fanboys på den där jävla redaktionen.

Skrivet av Hymer:

Ni glömde att skriva att den finns på WP med ffs :'(

Har ni en länk? Jag hittar den inte. Den dyker upp vid googling (här), men länken funkar inte.

Den verkar inte ha dykt upp på nätet än men den finns i storen på telefonen. Är väll någon indexering som måste köras.

Tack! Då var det inte mina sökskills som sög då. Uppdaterar nyheten.


signatur
MEG
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av MEG:

När kommer recensionen?

Tidigt nästa vecka skulle vi säga om vi fick säga det.

Tja...jag varken vill eller kan hindra dig från att säga det Hade dock hoppats lite härlig läsning nu på fredag men jag får ha den till veckan i stället...


signatur

Death is only the beginning

När ska ni ta och recensera Fallout 4 eftersom ni lirat det ett tag nu?

Redaktör
Skrivet av marcus.t.flores:

När ska ni ta och recensera Fallout 4 eftersom ni lirat det ett tag nu?

Så fort vi får. Tidigt nästa vecka.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av Törstig:

Och i Windows, men det nämner ni inte eftersom ni är fanboys på den där jävla redaktionen.

https://i.ytimg.com/vi/bf2nhEoZNm0/maxresdefault.jpg

Det eskalerade aldrig, jag satte ribban på topp från start istället.

Det gäller att gå ut hårt.

Medlem

Ash blir inget fallout för mej nu har annat för mej men appen ska jag nog ladda ner när jag kommer hem. Ska nog lira wasteland 2 innan jag ger mej i kast med fallout 4. Vad bra vi har det med spel nuförtiden! Eller så är det bara jag som bara kan spela 3 Tim om dagen det är fel på.

Medlem

Kunde de inte göra ett samarbete med Apple och Google så jag kan ha detta istället för Google/Apple Maps

Medlem

Länken för Windows Phone funkar inte men om man söker på Fallout Pip så finns den, iaf för mig.

Medlem

Men, vill ju ha mina IRL-stats ju.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

KoP
Medlem

Kul grej absolut. Men vem kommer sitta och titta på telefonen när man spelar Fallout 4? Inte jag iaf.

Inaktiv
Skrivet av Thane:

Kunde de inte göra ett samarbete med Apple och Google så jag kan ha detta istället för Google/Apple Maps

Inaktiv
Skrivet av anon_119148:
Skrivet av Thane:

Kunde de inte göra ett samarbete med Apple och Google så jag kan ha detta istället för Google/Apple Maps

Råka komma åt skicka kommentar och är på mobilen så kan ej radera. Hursomhelst, det var det jag trodde först också men blev inte besviken.

1
Skriv svar