Lång läckt film från nedlagda Star Wars: First Assault

Robot
Lång läckt film från nedlagda Star Wars: First Assault
Medlem
Lång läckt film från nedlagda Star Wars: First Assault

Ser kasst ut. Bra att det lades ner.

Medlem

Detta och 1313. Man blir lite ledsen i ögat.

Medlem

Nej tack, ser inte ut att vara något jag hade fått ögat för. Slår mig inte alls som ett Star Wars spel.

1313 där emot är synd - ja. Det önskar jag att vi fick se mer utav.

Medlem
Medlem
Skrivet av Phyrino:

Detta och 1313. Man blir lite ledsen i ögat.

1313 såg ju faktiskt bra ut och kändes som star wars, detta ser ut som ngn halo gears of war mashup. Det lät inte ens som star wars

Medlem

Bara ge mig Republic Commando 2.

Medlem

Kanske är för att stundande Star Wars Battlefront känns helt fantastiskt (rent gameplay-mässigt), men det här känns inte alls intressant.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Såg ut att ha potential. Trist att så många lovande Star Wars-spel läggs ned till förmån för skräp som Star Wars Battlefield.

Medlem

Påminde mer om ett CoD i Mellanöstern än något Star Wars-relaterat. Visst, det var ett work in progress, men jag är inte lika ledsen över den här förlusten som jag är över Star Wars 1313 eller Darth Maul-spelet.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Satt o väntade hela filmen på att få se strid. Tyckte faktiskt det såg rätt bra ut. Ändå 4 år gammalt

Medlem

Det enda jag tänker på när det gäller en Star Wars-shooter är Dark Forces.
DOM spelen hade jag roligt med!

Medlem

Dom gjorde ju rätt i att visa en rolig bana. Hoth i Battlefront måste ju vara en av dom tråkigaste bandesignen bland fps någonsin.

Medlem
Skrivet av Thane:

Bara ge mig Republic Commando 2.

Republic Commando var så jävla gött om än lite kort och rät linjärt. Hade fanimej rätt feeling. Första jag tänkte på när man hörde om 1313 var just Republic Commando.

De borde ta upp både Republic Commando och 1313 igen även disney står bakom spakarna numera

1
Skriv svar