De första betygen till Call of Duty: Black Ops 3 ute

Robot
De första betygen till Call of Duty: Black Ops 3 ute

Embargot har släppt och uppföljaren till Black Ops 2-succén är här.

#call-of-duty-black-ops-3


Medlem
De första betygen till Call of Duty: Black Ops 3 ute

tur att man är lite källkritisk och inte köper spel pga recensioner från ett "demo".

Medlem
Skrivet av employed:

tur att man är lite källkriyiak och inte köper spel pga recensioner från ett "demo".

recensioner görs inte på demon

Medlem

Vad menas med ett "recensionsevent"?

Medlem
Skrivet av NeoWeo:

Vad menas med ett "recensionsevent"?

Kalla mig galen, men jag gissar att det är ett event för inbjudna recensenter?


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Quake-konnässsör

Som vanligt ska det bli intressant och jämföra vad FZ sätter för betyg på detta.

Det är tur att man har spel som Arma.

Medlem

Kollade i morse när n3rdfusion spelade.. Kändes spontant rätt meh.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av almblad:

Som vanligt ska det bli intressant och jämföra vad FZ sätter för betyg på detta.

Det är tur att man har spel som Arma.

Jämför man Arma och Cod bäddar man nog för besvikelse hursom


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av almblad:

Som vanligt ska det bli intressant och jämföra vad FZ sätter för betyg på detta.

Det är tur att man har spel som Arma.

Jämför man Arma och Cod bäddar man nog för besvikelse hursom

ja arma kan inte mäta sig med realismen i cod och är väldigt buggig och arkad aktig. Finns inget bättre än att känna realismen i cod's zombie mode<3


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

Quake-konnässsör
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av almblad:

Som vanligt ska det bli intressant och jämföra vad FZ sätter för betyg på detta.

Det är tur att man har spel som Arma.

Jämför man Arma och Cod bäddar man nog för besvikelse hursom

Det är i och för sig sant

Medlem

Mja, nu har jag inte läst några recenssioner men frågan jag ställer är hur mycket det skiljer från de senaste Call of Dutys som släppt med åren?

Medlem

Till skillnad från Battlefield så har i alla fall CoD singleplayer, varken Hardline eller Battlefront har det, vilket är en besvikelse

Medlem

Sitter och kollar twitch nu och ser ut som alla andra CoD. Kanske ändå blir köp om modverktyget blir bra.

Medlem
Skrivet av rosski:

Sitter och kollar twitch nu och ser ut som alla andra CoD. Kanske ändå blir köp om modverktyget blir bra.

Modverktyget ska eller verkar bara gälla kartor etc

Medlem

eh men va i helvete, har ni kollat steam user ratings? det är ju bara negativa och rapporter om prestanda problem... precis som med batman spelet.. suck hur fan kan spelet ha fått topp betyg nästan då?? köpa jävla recensioner och inget annat...

http://store.steampowered.com/app/311210/

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

eh men va i helvete, har ni kollat steam user ratings? det är ju bara negativa och rapporter om prestanda problem... precis som med batman spelet.. suck hur fan kan spelet ha fått topp betyg nästan då?? köpa jävla recensioner och inget annat...

http://store.steampowered.com/app/311210/

Spelet flyter som smör för mig efter att jag ställde texturer på High i stället för Extra. GTX 970, i5 2500K, 1080p.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

eh men va i helvete, har ni kollat steam user ratings? det är ju bara negativa och rapporter om prestanda problem... precis som med batman spelet.. suck hur fan kan spelet ha fått topp betyg nästan då?? köpa jävla recensioner och inget annat...

http://store.steampowered.com/app/311210/

Har en vän som frågade mig om råd i morse. Typ om hans cpu throttlar eller liknande då spelet börjar få spikes efter 5min. Men så såg jag att spelet hade low i priority i aktivitetshanteraren. Antar det är därför folk får sjukt dålig prestanda.

Medlem

Ooh weeee, det ser ut som att konsumenterna och journalisterna är från helt skilda planeter. Ska vi ta en titt på Steam-recensionerna?

Citat:

When i was 6 years old, my uncle came over and had a really cool board game. He told me it was the best game ever, and sold it to me for all my allowance I had been saving up from my parents.
Long story short, most of the pieces were missing and my uncle was addicted to meth and ripped me off. I've never felt like I did as a child that day until now. Thanks Treyarch.

Citat:

On a computer that played the beta fine, but the release product is unplayable. Don't think you're in the clear just because your computer ran the beta.

Citat:

I would love to-- review this ga-- but it keeps stut-- every minu--

Citat:

Don't be fooled by all the positive reviews. This game has serious performance issues and is unoptimized. I suggest that if you want to buy this game, just wait. If you already bought it and are having issues with the game, look into the discussions to see if others are having the same problems, and don't play over two hours because a refund will then be unavailable (save your playtime for if there are optimization updates so you can test the waters). If there aren't any updates within the next two weeks regarding optimization or stability improvements, I will get a refund.

Citat:

I have an I7-4790k and a GTX-980ti and my pc is running this game on 10fps on low settings WTF!!!!!!!!!!!

Citat:

I've been to funerals more fun than this

Antingen är de officiella recensionerna köpta eller så testades de bara på konsol. Oavsett orsak är det här precis den standard jag förväntar mig av Activision idag, och folk fortsätter att sluka deras skräp med hull och hår.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Perks:

Till skillnad från Battlefield så har i alla fall CoD singleplayer, varken Hardline eller Battlefront har det, vilket är en besvikelse

Hardline har SP

Medlem
Skrivet av Perks:

Till skillnad från Battlefield så har i alla fall CoD singleplayer, varken Hardline eller Battlefront har det, vilket är en besvikelse

Hardline hade SP.

Medlem

Ger inte mycket för alla "roliga" recensioner på Steam och väntar på en eventuell port-report från Totalbiscuit (om spelet fortfarande känns aktuellt efter den 13:e). Hittills verkar själva spelet lovande, blir kanske ett köp till PS4.

Medlem

Batman problem och vi vet ju hur det gick med det spelet

Medlem
Skrivet av Cybersoul:
Skrivet av employed:

tur att man är lite källkriyiak och inte köper spel pga recensioner från ett "demo".

recensioner görs inte på demon

Blir inte effekten densamma när man t ex har "boot camps", där man endast får tillgång till spelet under ett antal timmar som man sedan ska skriva en recension utifrån det? Annars får man ju gott vänta till efter release och släppa recensionen dagar om inte veckor senare och missa allt vad den innebär med reklamintäkter m.m.

Detta var väl hela scenariot kring MGS5 "skandalen" och dess recensioner?

Inaktiv

Sitter o gamez det nu på PC med allt på ultra settings och är helt amazed 110%. Storyn är helt underbar imo o känslan har dom fått till perfekt imo och det skadar ju inte att det känns som den mest bad ass killen i huvudstoryn är Christopher Meloni som har fått spela karraktären. MP har jag inte och kommer inte testa då jag hatar det, easy as that.

Medlem
Skrivet av kaealy:
Skrivet av Cybersoul:
Skrivet av employed:

tur att man är lite källkriyiak och inte köper spel pga recensioner från ett "demo".

recensioner görs inte på demon

Blir inte effekten densamma när man t ex har "boot camps", där man endast får tillgång till spelet under ett antal timmar som man sedan ska skriva en recension utifrån det? Annars får man ju gott vänta till efter release och släppa recensionen dagar om inte veckor senare och missa allt vad den innebär med reklamintäkter m.m.

Detta var väl hela scenariot kring MGS5 "skandalen" och dess recensioner?

Treyarch skickade även ut spelet för recension ett par dagar före embargot skulle gå ut.

Medlem

Köp inte detta skäp. åtminstonde inte vid detta tillfälle. Kan inte ens installera skiten, dessutom har det rapporterats att det finns kraftiga FPS drops för dom som har en i5'a.

Medlem
Skrivet av kaealy:
Skrivet av Cybersoul:
Skrivet av employed:

tur att man är lite källkriyiak och inte köper spel pga recensioner från ett "demo".

recensioner görs inte på demon

Blir inte effekten densamma när man t ex har "boot camps", där man endast får tillgång till spelet under ett antal timmar som man sedan ska skriva en recension utifrån det? Annars får man ju gott vänta till efter release och släppa recensionen dagar om inte veckor senare och missa allt vad den innebär med reklamintäkter m.m.

Detta var väl hela scenariot kring MGS5 "skandalen" och dess recensioner?

Självklart ska man ju vara kritiskt till dessa bootcamps specielt om dom har fått sin resa/mat betalt.
Men om dom har haft tillgång till hela spelet så det ju ingen demo. vem vet dom kanske han spela hela Singerplayer på 4 timmar sen körde 5-7 timmar Multiplayer .

Sen är det CoD vi pratar om, samma sak i ny förpackning .

Medlem

Patch har kommit i kväll på Steam för de som haft problem med spelet på i5.

"Quick Update
6 NOVEMBER - TA_PCPROD
Hi everyone,
We have made a patch to address performance issues people have been experiencing on some CPUs including Intel i5 processors.

Please keep the feedback coming, we are hard at work getting your issues resolved.

-TA_PCProd"


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av NeoWeo:

Vad menas med ett "recensionsevent"?

Kalla mig galen, men jag gissar att det är ett event för inbjudna recensenter?

Du är ju helt galen.

Medlem

Man kan se vilka de gick bra o dåligt för i matchen beroende på spelkurir

12
Skriv svar